Maynard James Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hey, jeg går Media linja på videregående, og der sitter no vi med noen Apple iBooks og redigerer lyd, film osv. Så det jeg trenger er et nytt headset, helst ikke no dyrt, 500 maks ca, dette burde stenge lyd ute, gi god og fin lyd. Mic skal jeg ikke ha. Tenkte litt på dette Noen andre forslag for hva jeg burde ha? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 bump.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Ville vært forsiktig med å kjøpe den typen headset fra Koss fordi en del av de er beregnet for håndholdte musikkenheter. Dette vil si at du får 1.2m ledning og dette er altfor lite til PC bruk. Kjøpte meg selv et Koss UR40 og gikk på den smellen. Hvertfall sjekk lengden på ledningen før du kjper. Ledningen til det headsettet du foreslo så ut som en typisk kort ledning EditPedit: Hva med link ? Endret 26. august 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå