Andsør Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Heisann. Skulle gjerne hatt litt kritikk på dette bildet. Endret 25. august 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt vanskelig å si, siden det bildet du har lagt ut er litt lite. Har du mulighet til å legge ut en større versjon hadde det vært bra. Veit ikke helt med svart/hvitt Interessant å sett det i farger også. Generelt så minner bildet meg mer om et reklamebilde for en golfball. Sitter ikke igjen med noen følelse av at ballen er "borte / forlatt" hvis det er det du prøver. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, jeg tenkte tanken selv, dog etter at jeg hadde lagt ut bildet. Nei, jeg har beklageligvis ikke bildet i større format. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg trur det hadde gjort seg i farge, bare grønt og hvitt Sant som Superbra sier, det ser veldig ut som en reklame Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Et bilde med knallsterke kontraster (grønt gress og hvit ball) hadde gjort seg her synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå