louieone Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har et Nvidia nForce4 hovedkort, med innebygget lydkort. Plutselig uten at jeg har gjort noen ting, sluttet det å fungere! Er det noen som vet hva som kan være feilen? Det virker ikke å finne mic, høyttalere, line in eller noen ting... H j e l p ! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Drit i onboard lydkortet, og kjøp et Audigy2ZS bulk til 500kr, eller hvis du har råd, et av de nye X-Fi kortene. Lenke til kommentar
louieone Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 veit du om noen kort som fungerer bra til opptak av musikk da? billig helst... Lenke til kommentar
louieone Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ja, slik... Nå har jeg kjøpt et nytt lydkort, MEN, jeg har enda ett spørsmål, når jeg spiller inn med mikrofon, og spiller inn et spor over, endrer hastigheten på lyden seg... Så det blir utakt, dette må da ha noe med kortet eller innstillinger å gjøre? Noen som veit no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå