flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Whhhooa! Alle ordene...liksom...flyr i skjermen..duuude! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Joda, jeg klarer å holde meg unna. Men når folk faktisk skriver at jeg skal slutte med noe jeg sa jeg skulle slutte med, om det ikke var noe jeg kunne bidra med, så svarer jeg jo siden jeg da har noe å bidra med. :-) aha! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Men hvordan får man våte drømmer da? Liksom...skal man ikke ronke på flere uker da, eller? edit: Skrivefeil Endret 25. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg for min del får ikke våte drømmer av spam. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 b. De neppe får svar fra andre enn de som ikke er gamle nok til å ha glede av slikt allikevel. Hahhahahahhaahha: http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 b. De neppe får svar fra andre enn de som ikke er gamle nok til å ha glede av slikt allikevel. Hahhahahahhaahha: http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Og det du siterte var det jeg siterte fra en moderator på en av de andre stengte trådene dine, som handlet om sex-leker. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hahhahahahhaahha:http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid. EID! Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Hahhahahahhaahha:http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid. EID! Du har ikke skjønt det du Jeg opprettet får å få igang en diskusjon. Hadde jeg trengt et svar hadde jeg slått opp i et leksikon. STEKT Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Han lurer på hvordan man kan få våte drømmer, ikke noe om en 7-åring som har våte drømmer...? Tar jeg feil nå? Edit: Aldri våknet med noen flekker i senga eller lignende... Endret 25. august 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hahhahahahhaahha:http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid. EID! Du har ikke skjønt det du Jeg opprettet får å få igang en diskusjon. Hadde jeg trengt et svar hadde jeg slått opp i et leksikon. STEKT Eh, Hvorfor er da tittelen '' Våte-drømmer. Hvem opplever dette?''? Det er et spørsmål. En ''diskusjon'', derimot, har ikke kommet frem ennå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt. Nemlig. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt. Trodde ikke du skulle poste mer i denne tråden jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt. Trodde ikke du skulle poste mer i denne tråden jeg For ørtende gang, jeg skrev at jeg bare skulle poste om jeg hadde noe å bidra med. Og det du siterte tør jeg å påstå var et bidrag. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Trodde ikke du skulle poste mer i denne tråden jeg Du skal få lov til å ta deg en: Endret 25. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Hahhahahahhaahha:http://www.doktoronline.no/section/nosecti...A&DocumentId=56 Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid. EID! Du har ikke skjønt det du Jeg opprettet får å få igang en diskusjon. Hadde jeg trengt et svar hadde jeg slått opp i et leksikon. STEKT Eh, Hvorfor er da tittelen '' Våte-drømmer. Hvem opplever dette?''? Det er et spørsmål. En ''diskusjon'', derimot, har ikke kommet frem ennå. OT-baren er ikke statistisksentralbyrå. Selv om man kan svare ja eller nei utelukker ikke det at man kan diskutere underliggende temaer(noe som enkelte har prøvd på). Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain? Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt. Nemlig. Ahh i see. Er forsåvidt enig at han lager mange rare tråder. Ikke så mye snakk om tema. Egentlig bare en surre tråd nå. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Selv om man kan svare ja eller nei utelukker ikke det at man kan diskutere underliggende temaer(noe som enkelte har prøvd på). Og som er unødvendig Jeg har skrevet det jeg ville, i denne tråden. Takk for meg Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 V i har hatt tråden " Lucid dreaming, Hvem opplever dette?"Nå er turen kommet til de våte-drømmene, som er et mye mer kjent fenomen. Har du våte drømmer og hvordan er det? Som sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg