Scotty Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hei! Ser at det er mange som har med *hyller* på LAN..så hvordan ser din hylle ut?(hvis du har en da!) Tenkt å lage meg en "LAN-hylle", kunne trengt noen ideer..så da er det bare å poste inn ditt arbeid! Endret 29. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ser ikke behovet for en, så jeg har ikke. Klarer meg med et brett med cola, skjerm, tastatur, mus, headset og evt. en pose småboller på bordet foran meg. Resten putter jeg under bordet, evt. bak meg. Én ting mindre å drasse med på LAN. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du mener vel space saver.. Har ett gammelt bilde av den, den er helt lik farget nå den dag i dag men det som står oppå den er ikke det samme En helt enkelt hylle.. Jeg har ikke "dashet" på malingen som det ser ut, har jobbet mye med space saveren.. Hver farge er 2 strøk som er pusset og gått over med svamp.. (2. strøket med svamp) fikk fram en kul effekt.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Min spacesaver på synapse 2004. Han som sitter der er en kamerat av meg, han sitter i min stol... Legg merke til senga, neon lysa under kabinettet, UPS'n og julelysa (LAN'et er i rom jula) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 sånn så den ut (den er død nå ) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 sånn så den ut (den er død nå ) Sett den rudnt omkring på forumet...*fysj* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 sånn så den ut (den er død nå ) Sett den rudnt omkring på forumet...*fysj* Den hyllen er så forbanna sweet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå