A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) ingen DVI innganger? hva gjør jeg da? har tenkt å overklokke som en jævel i senere tid og hva skal jeg med en 4ms skjerm? trenger ikke SÅ bra.. Edit: og gidder ikke å bytte ut kabinettet mitt.. hva gjør jeg ang. DVI?? HJELP!! Endret 28. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 kan være greit å kjøpe en lcd skjerm med DVI kontakt. greit greit, vi skal slutte å klage på kassa du har valgt. bare ikke kom til oss og syt hvis du ikke liker det maskina du satte opp nå ser bra ut. mene jeg ser fremdeles ikke behov for en 3700+ cpu når en 3200+/3500+ klarer biffen like bra, og klokker omtrent like godt også. min 3200+ venice er fra uke 18, som stort sett er en krapy uke, mene den klokker til 2450mhz på stock volt, og det bor mer i den, må bare få et hovedkort som takler over 250ht først Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) går det ann å kjøpe en dvi inverter ell noe slikt? Har lyst til å ha 3700+, lyst til å biffe vennen min Edit: ser at skjermen bruke VGA kabel.. finnes det fra VGA til DVI kontakt, eller noe slikt? Endret 28. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ja du får overgang, mene det hjelper jo ikke på kvaliteten, det er selve kabelen som er bedre nemlig. du kan jo sende en PM til oivind_dahle, han har god peil på lcd skjermer jeg vil selv anbefale BenQ 937s, mene ser at komplett ikke har den inne Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) har sendt PM til oivind_dahle og håper jeg får et svar snart.. Edit: Andre som vet noe om overganger og kabler og sånn faenskap? Endret 28. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har så mange DVI-VGA overganger at det renner over, så hvis du trenger en, sender jeg så gjerne. Det vil nok følge med en eller to med grafikkortet ditt også, forresten. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Finnes nok ikke noe DVI-inverter Den hadde jo uansett endt opp i en vga og konvertert signalet tilbake til analogt. Finnes selvfølgelig DVI-VGA konverter men det gjør jo ikke kvaliteten noe bedre. Blir akkurat som å ha VGA. Nå er jo 17" 730BF helt konge da. Koster 200kr mindre enn din 19" men har som sagt dvi og mindre etterslep. Er sikkerlig digg når man spiller CSS og BF2 å ikke se etterslep i det hele tatt. Med en 8ms skjerm blir detaljer i vegg/gulv o.l borte i en slags tåke når du snur deg raskt i et fps-spill. Med en 4ms skjerm er slikt nesten umulig å fremtvinge Endret 28. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hehe, takker for hjelpen.. men jeg vil ha en 19"!!! AAA! Andre skjermer jeg kans satse på? ikke dyrere enn 3k.. 19".. Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg kjøpte Benq FP937s for litt over en uke siden til 2790,- Er så langt meget fornøyd. Har brukt den så langt til MOHAA og NFSU2 og har ikke lagt merke til etterslep av større grad. Min samboer bruker den til photoshop og er meget godt fornøyd med fargegjengivelsen på skjermen også. Mener dette er et godt kjøp til under 3K Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 takk for raskt svar.. Skal se over skjermen, vurderer sterkt å kjøpe den hvis det ikke kommer noen innvendinger.. Andre forslag? Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 forresten, ser på tastatur for øyeblikket, og sikler litt på dette, men har hørt at det er dårlig i forhold til et eksakt tastatur, som heter Eclipse.. noen som vet hvor jeg finner Eclipse? noen som har erfaring med det tastaturet på microplex?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ser jo at benq har kommet med nye modeller nå da. Mindre etterslep og nyere modell burde jo i de fleste tilfeller tilsi at skjermen er bedre. Fant ikke noen tester av den men det var jo ikke så dårlig pris på den: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35779 Edit: Fant noen brukererfaringer. Ser ut som folk er veldig fornøyd med den: http://secure.newegg.com/OldVersion/app/Cu...item=24-014-090 Endret 29. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hmm, så ikke verst ut.. men jeg vil helst kjøpe ALT fra komplett.. hvis jeg er nødt, kjøper jeg vel skjermen i den i en annen butikk.. men finner dere noen gode skjermer 19" til 3k hos komplett?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hehe.. Skal du kjøpe fra komplett er det bare et alternativ. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311134&cks=PRL Men seriøst... Skulle du velge den skjermen vil du ikke angre. Har den selv. Det er som å være nyforelsket når jeg spiller BF2 på den. Endret 29. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 bare den? ble litt i dyreste laget.. har ikke så mye penger, foreløpig.. andre forslag, folkens? klin til! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ikke fra komplett. Da må du på en annen nettbutikk eller droppe dvi. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hmm.. skal se over det.. sjekke om jeg får noe sponsing her hjemme.. får vel også gjøre noen jobber, være litt MYE DJ denne uka, og låne enda mer.. tror jeg går for den da Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Her er en test av den. Karakter 9/10: http://www.dreamwarecomputers.com/reviews/samsung_930bf/ Endret 29. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
A11i Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 kan du fyre opp noen bilder av skjermen din? i spill, bakgrunn osv..?? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) HVORFOR han kjøper med kjølepasta da han kjøper boxed kjøler... muligens fordi han vet at pastan som følger med kjøler 1 til 3 grader dårligere da ere verdt 50 ..og så har man til senere synes det er kult at du velger det kabb du vil ha og ikke hva andre mener du skulle ha tross alt er det DU som skal bruke det og ingen andre...muligens ville jeg sett litt på crosair ram var jeg deg... foresten skjermkort byttes jo til tid og annen så er best slike du gjør det og velger fet cpu og et normalt graff kort til og begynne med....cpu er surest og bytte etter 6 måneder... 3700+ ett godt valg ja.. Endret 29. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå