A11i Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 eksempler på Lian Li kabinetter med vindu? må være sort.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Coolermaster: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22313 Thermaltake: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20107 Lian Li: https://prisguiden.no/produkt/1567 (fåes i sort på digitalimpuls) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvis du vil ha et kabinett med litt fancy lys og utseende,så har jeg sett flere her på forumet som er fornøyd med Bzerk BZCA550BB. Det har 120mm MIST vifte bak og 1 i front + 1 stk 80mm MIST i sidedøren. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hva er best av x800GT og 6600GT?? ATI kortet er best i følge testen til hardware.no! har nett bestilt det selv forresten har nett motatt det lian li kabinettet du ble anbefalt og skrangler sinnsykt, men er av kvalitet inni Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 har nett motatt det lian li kabinettet du ble anbefalt og skrangler sinnsykt, men er av kvalitet inni skrangler sinnsykt? Jeg har Lian-Li PC7 det er stille som en mus. Eneste negative er at det ikke er noen form for demping til diskene,men det har jeg fikset med et par O-ringer. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 har nett motatt det lian li kabinettet du ble anbefalt og skrangler sinnsykt, men er av kvalitet inni Rart at ingen andre av de som har testet dette kabinettet har nevnt at det skrangler da. Hører jeg noen hviske "brukerfeil"? Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) hva er best av x800GT og 6600GT?? ATI kortet er best i følge testen til hardware.no! og det vil si hvilket kort...?? Edit: tror jeg fant det ut, er det x800GT?? og hvorfor er det best, i såfall? har en venn av meg som sier at 6600gt er bedre.. Endret 28. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 si meg, hvorfor synes dere at NZXT Nemesis Elite er et dårlig kabinett?? Forklar...? Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 kom ann! trenger den hjelpen.. vil gjerne høre hvorfor dere syns kabinettet jeg elsker er dritt.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 det går litt på smak, mene mest på kvalitet og hvordan de har bygd det opp inni, med tanke på kjøleløsninger og sånne ting, og saken er at det kabinettet du vil ha er et billig kabinett med masse flashy ting på utsiden som en del folk blir tiltrekt av. mene når du har hatt det en stund så kommer du nok til å angre litt, da dette kabinettet ikke er øverst i klassa i konstruksjon Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 vel, hvis jeg blir lei av det kabinettet, så kjøper jeg bare et nytt.. man må begynne en plass, og jeg velger å ikke begynne på toppen, for da kan jeg bli overrasket over hvor gode enkelte kabinetter er i senere tid.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) vel, hvis jeg blir lei av det kabinettet, så kjøper jeg bare et nytt.. man må begynne en plass, og jeg velger å ikke begynne på toppen, for da kan jeg bli overrasket over hvor gode enkelte kabinetter er i senere tid.. Jeg tror du heller vil bli overrasket av hvor utrolige plagsomme, dårlige og stygge slike kabinetter er etter en tid. Også må jeg spørre om en ting til, hvordan i helvete kan du vite hvor godt vi kjenner kabinettene våres? edit: du tror det kanskje ikke, men de fleste over 14 liker mer stilrene kabinetter. Endret 28. august 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) vel, for å si det sånn, dere tror dere kjenner det kabinettet, men har tydeligvis ikke peiling på det.. så jeg fikk lyst til å uttale meg om deres kabinetter, for jeg vet like mye om deres som dere vet om "mitt"... Edit: kanskje de gjør det, men ikke i mitt miljø.. der er det ikke mye stil.. der er det hvem som kan pimpe opp det meste, til det feteste.. Endret 28. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) har nett motatt det lian li kabinettet du ble anbefalt og skrangler sinnsykt, men er av kvalitet inni Rart at ingen andre av de som har testet dette kabinettet har nevnt at det skrangler da. Hører jeg noen hviske "brukerfeil"? har du testa det kanskje?? og korleis kan du bruke eit kabinett feil?? EDIT: har skrudd alle skruene ekstra godt fast, men hjalp ikkje Endret 28. august 2005 av drugis Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Forresten, slik ser dataen min ut akkuratt nå.. Lenke til kommentar
T2T Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva skal du med kjølepasta når du kjøpe boxed prossesor? Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 visste ikke om det fulgte med... gjør det? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det følger en thermal pad, som er no' dritt. Den beste pastaen er forresten Arctic Silver 5, og en slik liten sak som dette holder i massevis. Den schvære sprøyten du har lagt i handlevognen holder til et sted oppunder hundre PCer, om ikke mer. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 hehe.. takker for hjelpen.. synes det var litt mye.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Er det ikke litt kjipt å ha et skjermkort med 2 dvi og en skjerm med 0? Skjønner jo at det er tøft med stor skjerm men personlig ville jeg heller kjøpt en 17" samsung 730bf med dvi og 4ms. Hvis du vil spare penger og kjøpe en 19" 930bf med dvi og 4ms kan du bare kjøpe et billigere kabinett Du kan jo spare litt penger på hovedkort og ram oxo hvis du ikke skal satse på å overklokke så masse. Edit: Har forresten lest et par tester om det kabinettet ditt og det virker som om det har gode løsninger. Får somregel god karakter. Men jeg syntes alikevel det er stygt da Endret 28. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå