Gå til innhold

AMD,7800gt, 19" samsung- maks 16k!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er best av x800GT og 6600GT??

ATI kortet er best i følge testen til hardware.no! ;)

og det vil si hvilket kort...?? :blush::p

Edit: tror jeg fant det ut, er det x800GT?? og hvorfor er det best, i såfall? har en venn av meg som sier at 6600gt er bedre..

Endret av A11i
Lenke til kommentar

det går litt på smak, mene mest på kvalitet og hvordan de har bygd det opp inni, med tanke på kjøleløsninger og sånne ting, og saken er at det kabinettet du vil ha er et billig kabinett med masse flashy ting på utsiden som en del folk blir tiltrekt av. mene når du har hatt det en stund så kommer du nok til å angre litt, da dette kabinettet ikke er øverst i klassa i konstruksjon

Lenke til kommentar

vel, hvis jeg blir lei av det kabinettet, så kjøper jeg bare et nytt.. man må begynne en plass, og jeg velger å ikke begynne på toppen, for da kan jeg bli overrasket over hvor gode enkelte kabinetter er i senere tid..

Lenke til kommentar
vel, hvis jeg blir lei av det kabinettet, så kjøper jeg bare et nytt.. man må begynne en plass, og jeg velger å ikke begynne på toppen, for da kan jeg bli overrasket over hvor gode enkelte kabinetter er i senere tid..

Jeg tror du heller vil bli overrasket av hvor utrolige plagsomme, dårlige og stygge slike kabinetter er etter en tid. Også må jeg spørre om en ting til, hvordan i helvete kan du vite hvor godt vi kjenner kabinettene våres?

edit: du tror det kanskje ikke, men de fleste over 14 liker mer stilrene kabinetter.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

vel, for å si det sånn, dere tror dere kjenner det kabinettet, men har tydeligvis ikke peiling på det.. så jeg fikk lyst til å uttale meg om deres kabinetter, for jeg vet like mye om deres som dere vet om "mitt"...

Edit: kanskje de gjør det, men ikke i mitt miljø.. der er det ikke mye stil.. der er det hvem som kan pimpe opp det meste, til det feteste..

Endret av A11i
Lenke til kommentar

har nett motatt det lian li kabinettet du ble anbefalt og skrangler sinnsykt, men er av kvalitet inni ;)

Rart at ingen andre av de som har testet dette kabinettet har nevnt at det skrangler da. :roll: Hører jeg noen hviske "brukerfeil"?

har du testa det kanskje?? :p og korleis kan du bruke eit kabinett feil??

EDIT: har skrudd alle skruene ekstra godt fast, men hjalp ikkje

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Er det ikke litt kjipt å ha et skjermkort med 2 dvi og en skjerm med 0? Skjønner jo at det er tøft med stor skjerm men personlig ville jeg heller kjøpt en 17" samsung 730bf med dvi og 4ms.

Hvis du vil spare penger og kjøpe en 19" 930bf med dvi og 4ms kan du bare kjøpe et billigere kabinett ;)

Du kan jo spare litt penger på hovedkort og ram oxo hvis du ikke skal satse på å overklokke så masse.

Edit: Har forresten lest et par tester om det kabinettet ditt og det virker som om det har gode løsninger. Får somregel god karakter.

Men jeg syntes alikevel det er stygt da :tease:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...