Gå til innhold

AMD,7800gt, 19" samsung- maks 16k!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lian Li kan godt være beste kabbiss lagerne, mn jeg vil ha dette :p og mener ikke at det bilde viser skjønnheten til kabbisset..

 

Og jon-t, dette kabbisset er av aluminium.. bare toppdekselet som er i plastikk.. ikke prøv deg..

 

Edit: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...01-8B016CD9EE22 linken til forslag 2.. Men ble vel litt mye penger.. har ikke så mye..

 

Edit 2: 200 *2 samsung diskene ble fjernet, og erstattet med 1 250 gb sata2 disk.. (i den opprinnelige lista..)

 

Edit 3: Hvor mye må jeg opp i pris for å få et bedre kort?

Endret av A11i
Lenke til kommentar

7800gt kommer ikke til å falle 50% på to mnd'er, jeg tror det detter max 2-300kr sånn at billigste utgavene ligger på 3k. så med andre ord så er det idiotisk å bruke 1500 på et 6600gt nå (med mindre du skal ha et sånt også da i en annen pc ellno)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
ok! takker for all hjelp jeg har fått! poster vel pics når jeg får dataen. Noen som vet om en god vifte til hovedkort? noen som har erfaring med 120mms Papst vifter?

Bytt kabinett da, vær så snill. Det er lenge siden du likte transformers, ikke sant?

 

Alle som er voksene nok til å bruke ordet sexy, er 10år for gamle til å like det kabinettet.

 

Kvaliteten og løsningene innvendig er like ille som utsendet, så det er ikke noe lurt kjøp.

Endret av formann
Lenke til kommentar

er jo faktisk nettopp fyllt 15 da.. og det kabinettet kjenner jeg bedre enn dere kjenner deres kabinetter, så vær så snill, ikke si noe mer om kabinettet :p

 

har tenkt å bytte ut alle de 3 120mm leds viftene i kabinettet og erstatte dem med Papst vifter..

 

kom ann folka, svar heller på spørsmålene jeg stiller, istedenfor å disse kabinettet mitt!

Lenke til kommentar

De fleste her inne anbefaler deg å kjøpe et annet kabinett; hvorfor? Jo fordi kabinettet (og psu`en) er de eneste delene du kommer til å bruke mange ganger. Så når du først kjøper deg et kabinett så sørg for å kjøpe noe med høy kvalitet og relativt clean look da du sikkert ikke kommer til å synes det jalla kabinettet er like kult om 2 år.

Lian-li, Coolermaster og Silverstone lager alle meget bra kabinetter som holder lenge og er gode å jobbe med, samt de har bra luft sirkulasjon.

Jeg har faktisk mitt PC60 enda og det er like bra som når jeg kjøpte det 5-6 år siden.

Endret av wotg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...