Spirre Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hørtes ikke helt bra ut det der med å bruke begge strømkablene. uansett, spør om du er usikker. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ang. det håndkledet, var det en venn av meg som sa at jeg skulle gjøre det.. han er litt mer skilled enn meg.. Og fikk forresten den andre ram brikka til å virke også. Skal sende inn HDD idag.. Kan ikke si denv var forsvarlig pakket inn da jeg fikk den, bare innpakket i bobleplast, og ingenting annet.. Tror jeg drepte den ved at jeg ga den for mye strøm.. Hadde begge strømkablene i ved et uhell.. 5066739[/snapback] what? min funka ikkje før eg gjorde det?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 eh...akkurat...hørtes ikke ut som en god disk akkurat. men nå er det jo ikke uvanlig ats-ata strøm kontaktene sitter dårlig, så kan hende det var kun den ene som funka. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Men nå skal man heller ikke koble til begge strømkontaktene på en disk som har dette da. Står jo også forklart på disken at dette kan skade disken seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå