Lord_Linus Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Dette hovedkortet ser meget bra. Les testen av dette her: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2506&p=1 Skal bli spennedes å se om dette hovedkortet blir tatt inn av noen butikker, for det kortet skal jeg ha. Jetway har valgt en litt anderledes design for sitt SLI kort. De aller fleste hovedkort som har støtte for SLi, har et slik lite "SLi kort" som bestemmer om skal kjøre med et skjermkort, eller to i SLi. Jetway har valgt å ha 3x PCI-E16x spor. Skal man bare bruke et skjermkort så setter man det i den gule PCI-E porten, skal man kjøre SLi, setter man kortene i de grønne. Kortet har mulighet for å juster v-core opp til 1.9v, og spenningen på minnet opptil 3.25. Det har mulighet til å justere fsb fra 200 til 400. Kortet har også 4 Sata 2+ kontakter. Kortet klokker meget bra. Prisen på kortet i utlandet er ca 129$, noe som tilsvarer ca 850kr. Så nå er det bare å håpe at noen webshopper her i landet har mulighet til å ta dette kortet inn. Har mailet fram og tilbake med jetway i nederland, vi ble enige om en pris på det, men siden de hverken kan ta sjekk eller kredittkort så blir det vanskelig for meg å få betalt. Skal sende en mail til dem, med link til denne tråden, men trenger litt flere poster her først, slik at de ser at interessen rundt dette kortet er bra. Endret 11. september 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hum, en kamerat av meg hadde ett kort fra jetway. Det var ikke serlig til å skryte av, men mulig et har forbedret seg Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Syntes dette kortet ser meget spennedes ut, klokker meget bra. Dessuten trenger vi flere produsenter av gode hovedkort. Endret 28. august 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Har pratet med Jetway i nederland. De sender meg et slikt kort for 112$, ikke så galt det siden dollarkursen er så lav(6,20). Poster tilbake når jeg har fått det. Endret 8. september 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 aha, det var ikke så veldig galt nei! ja, post resultater når alt er i boks! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 aha, det var ikke så veldig galt nei! ja, post resultater når alt er i boks! Vel, har fått nye mail i dag, ser ut som det har vært en misforstålse, i den mailen jeg fikk i går stod det nemlig at de godtok betaling med kredittkort eller sjekk. Men i dag fikk jeg beskjed om at de ikke gjorde det, så jeg får vel prøve å tigge til meg det hovedkortet.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Men finnes det ingen andre netshoper som selger dette kortet? Edit: Det så veldig veldig "må ha" ut, hehe. Endret 6. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ut som et knallbra kort det der! Glimrende layout også. Hva med å spørre Netshop om de kan ta det inn? De bruker å være hjelpsome med slike ting. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har pratet med Jetway i nerderland. Nerderland? :!: Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 aha, det var ikke så veldig galt nei! ja, post resultater når alt er i boks! Vel, har fått nye mail i dag, ser ut som det har vært en misforstålse, i den mailen jeg fikk i går stod det nemlig at de godtok betaling med kredittkort eller sjekk. Men i dag fikk jeg beskjed om at de ikke gjorde det, så jeg får vel prøve å tigge til meg det hovedkortet.. aha, såpass ja! Da syns jeg nesten du må spørre de pent Så litt spennende ut det kortet der. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 aha, det var ikke så veldig galt nei! ja, post resultater når alt er i boks! Vel, har fått nye mail i dag, ser ut som det har vært en misforstålse, i den mailen jeg fikk i går stod det nemlig at de godtok betaling med kredittkort eller sjekk. Men i dag fikk jeg beskjed om at de ikke gjorde det, så jeg får vel prøve å tigge til meg det hovedkortet.. aha, såpass ja! Da syns jeg nesten du må spørre de pent Så litt spennende ut det kortet der. Skal spørre pent ja, men trenger litt flere poster her, for da kan jeg legge ved link til denne tråden, og hvis de blir noen flere poster så kanskje den sender meg et gratis, fram til nå så er det jo meg selv som har nesten halvparten av innleggene, så please post, så skal jeg sende en mail i morgen. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Eller du kan kjøpe det på Ebay. Men da må du bruke PayPal ++ frakt ++ moms = dyrt! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Da har jeg sendt mailen. Får håpe på positivt svar. Får jeg ikke det så har lagt merke til EVGA sine NF4 kort, som ser mistenkelig likt ut dt til jetway, fant ut at jetway produserer kort til EVGA. Så det er fremdeles håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå