Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jaja mat på Joker er nå historie,,,

Anbefalte innlegg

Hos oss har det nå kommet vekter på Joker og maks 2 i butikken samtidig, altså når det er 100-200 pers som skall inn på Joker så rekker vi ikke det på 30 min, når da også de fra Holtet VGS skal inn blir det umuligt. Så det blir 7-11 for meg fra nå :( 1 bolle til 12 istedenfor 8 for 12kr.... JOKER SUGER!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjedde med matpakka?

Matpakka er historie gutten min. ;) Matpakke smaker alltid bæsj i forhold til det man kan kjøpe på butikken eller i kantina på skolen :love:

Da må jeg dessverre skuffe deg og si at du har mislyktes i heimkunnskapfaget. Man kan lage mye god matpakkemat på kort tid.

Lenke til kommentar
Hva skjedde med matpakka?

Matpakka er historie gutten min. ;) Matpakke smaker alltid bæsj i forhold til det man kan kjøpe på butikken eller i kantina på skolen :love:

Da må jeg dessverre skuffe deg og si at du har mislyktes i heimkunnskapfaget. Man kan lage mye god matpakkemat på kort tid.

Kan godt stemme det. Dessuten har jeg aldri tid til å lage skikkelig matpakke, så det blir brød med ost o.l. Man kan lage gode matpakker, men har man ikke tid, kan man enten begynne å stå opp tidligere, eller gjøre det enkelt og kjøpe god mat på skolen ;)

Lenke til kommentar
Dette har ikke så mye på skoleforumet å gjøre vel?

On-topic: Ta heller med skolemat hjemmefra :)

Skolematen min har vell noe å gjøre på skole forumet?

Den har alt og si!

Skolematen (så lenge den kommer fra en butikk) er meget viktig for at vi skal klare oss på skolen. :yes:

Lenke til kommentar
Haha, Brannfjellungene blir eid.

jepp :p

døh! :p

ikke diss brannfjell, gikk der ifjord :p .

Var på joker kun 2-3 ganger i løpet av 3 år :p . Gikk i kantina i stedet. Men det var regel om max 10 stykker da.

edit: brannfjell er/var drittskole!

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Haha, Brannfjellungene blir eid.

jepp :p

døh! :p

ikke diss brannfjell, gikk der ifjord :p .

Var på joker kun 2-3 ganger i løpet av 3 år :p . Gikk i kantina i stedet. Men det var regel om max 10 stykker da.

edit: brannfjell er/var drittskole!

Navn? De er i hvertfall strenge der!

Lenke til kommentar
Skolematen (så lenge den kommer fra en butikk) er meget viktig for at vi skal klare oss på skolen. :yes:

Says who? Riktignok er det et par år siden jeg gikk ut av vgs, men matpakka var enkel og genial.

Ikke rart mange av barna i dag er "runde i kantene" når lunsjen består av cola og boller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...