Mouser Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hos oss har det nå kommet vekter på Joker og maks 2 i butikken samtidig, altså når det er 100-200 pers som skall inn på Joker så rekker vi ikke det på 30 min, når da også de fra Holtet VGS skal inn blir det umuligt. Så det blir 7-11 for meg fra nå 1 bolle til 12 istedenfor 8 for 12kr.... JOKER SUGER! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Joker er Rævva! Kiwi er grei skolematbutikk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kiwi er grei skolematbutikk Åpner kl. 07.00 og stenger 23.00. Billig er det også der. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nei, hva er det dere sier? PRIX FTW! (eller Ica, alt etter hvor du bor ) Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Greit med VIP kort på rema, så når det er sånn kø er det kult og kjenne vakten som passer på køen så man kommer foran Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva skjedde med matpakka? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hva skjedde med matpakka? Matpakka er historie gutten min. Matpakke smaker alltid bæsj i forhold til det man kan kjøpe på butikken eller i kantina på skolen Endret 25. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva skjedde med matpakka? Matpakka er historie gutten min. Matpakke smaker alltid bæsj i forhold til det man kan kjøpe på butikken eller i kantina på skolen Da må jeg dessverre skuffe deg og si at du har mislyktes i heimkunnskapfaget. Man kan lage mye god matpakkemat på kort tid. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva skjedde med matpakka? Matpakka er historie gutten min. Matpakke smaker alltid bæsj i forhold til det man kan kjøpe på butikken eller i kantina på skolen Da må jeg dessverre skuffe deg og si at du har mislyktes i heimkunnskapfaget. Man kan lage mye god matpakkemat på kort tid. Kan godt stemme det. Dessuten har jeg aldri tid til å lage skikkelig matpakke, så det blir brød med ost o.l. Man kan lage gode matpakker, men har man ikke tid, kan man enten begynne å stå opp tidligere, eller gjøre det enkelt og kjøpe god mat på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Haha, Brannfjellungene blir eid. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette har ikke så mye på skoleforumet å gjøre vel? On-topic: Ta heller med skolemat hjemmefra Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Haha, Brannfjellungene blir eid. jepp Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Dette har ikke så mye på skoleforumet å gjøre vel? On-topic: Ta heller med skolemat hjemmefra Skolematen min har vell noe å gjøre på skole forumet? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Da må jeg dessverre skuffe deg og si at du har mislyktes i heimkunnskapfaget. Man kan lage mye god matpakkemat på kort tid. Oppskrifter blir mottekne med takk. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette har ikke så mye på skoleforumet å gjøre vel? On-topic: Ta heller med skolemat hjemmefra Skolematen min har vell noe å gjøre på skole forumet? Den har alt og si! Skolematen (så lenge den kommer fra en butikk) er meget viktig for at vi skal klare oss på skolen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Haha, Brannfjellungene blir eid. jepp døh! ikke diss brannfjell, gikk der ifjord . Var på joker kun 2-3 ganger i løpet av 3 år . Gikk i kantina i stedet. Men det var regel om max 10 stykker da. edit: brannfjell er/var drittskole! Endret 27. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Haha, Brannfjellungene blir eid. jepp døh! ikke diss brannfjell, gikk der ifjord . Var på joker kun 2-3 ganger i løpet av 3 år . Gikk i kantina i stedet. Men det var regel om max 10 stykker da. edit: brannfjell er/var drittskole! Navn? De er i hvertfall strenge der! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skolematen (så lenge den kommer fra en butikk) er meget viktig for at vi skal klare oss på skolen. Says who? Riktignok er det et par år siden jeg gikk ut av vgs, men matpakka var enkel og genial. Ikke rart mange av barna i dag er "runde i kantene" når lunsjen består av cola og boller... Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Så lenge man gidder å få det av seg igjen ser eg ingen grunn til at man ikke skal kunne spise noe annet en hvete med gress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå