esplib Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Noen her som kan anbefale en tri band telefon, eller en telefon som fungerer i USA og i Norge rettere sagt... Skulle hatt en fort og billig. Finnes det også noen som har en anbefaling på hvordan å beholde et telefonnummer i norge billigst mulig i sånn ca et år.... Orker ikke bytte nummer eller sitte å betale masse penger for å beholde det... Takker Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Er ikke det bare å registrere nummeret på et kontantkort da? Det er vell 1 år man kan ha det uten å lade det opp. Husker ikke helt. Mulig det er lenger. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har selv en Ericsson T39 og er veldig fornøyd med den. men jeg tror denne er på vei ut. Sony Ericsson T68(i) regner jeg med at er tri-band, for jeg så den i USA i vinter. Ellers kommer det en ny Sony Ericsson P800 i løpet av høsten , men denne har jeg ikke sett live, men du kan se bilden av den på: http://www.cool.no/artikler/p800juni.htm Evnt. så har vel Nokia noen, men personlig så tør ikke jeg kjøpe Nokia, bare hatt problemer. Kanskje Samsung har noen triband? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har selv en Ericsson T39 og er veldig fornøyd med den. men jeg tror denne er på vei ut. Sony Ericsson T68(i) regner jeg med at er tri-band, for jeg så den i USA i vinter. Ellers kommer det en ny Sony Ericsson P800 i løpet av høsten , men denne har jeg ikke sett live, men du kan se bilden av den på: http://www.cool.no/artikler/p800juni.htm Evnt. så har vel Nokia noen, men personlig så tør ikke jeg kjøpe Nokia, bare hatt problemer. Kanskje Samsung har noen triband? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Skulle du ha en "billig" triband så blir dette helt feil, men likevel: Sony Ericsson T68i er en knall-telefon. Kjempegod skjerm, meny og batterikapasitet. Virkelig en telefon som gjør alt. Eneste minuset er at den er dyr. Normalpris ligger vel rundt 5000,- u/abb (j betalte 3700,- m/telenor...) Men, som sagt, en telefon jeg absolutt anbefaler. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Fant forresten ut at Samsung ikke har noen tri-band telefoner :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå