Gå til innhold

tri band anbefaling?

Anbefalte innlegg

Noen her som kan anbefale en tri band telefon, eller en telefon som fungerer i USA og i Norge rettere sagt...

Skulle hatt en fort og billig.

Finnes det også noen som har en anbefaling på hvordan å beholde et telefonnummer i norge billigst mulig i sånn ca et år.... Orker ikke bytte nummer eller sitte å betale masse penger for å beholde det...

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en Ericsson T39 og er veldig fornøyd med den. men jeg tror denne er på vei ut. Sony Ericsson T68(i) regner jeg med at er tri-band, for jeg så den i USA i vinter.

Ellers kommer det en ny Sony Ericsson P800 i løpet av høsten , men denne har jeg ikke sett live, men du kan se bilden av den på: http://www.cool.no/artikler/p800juni.htm

Evnt. så har vel Nokia noen, men personlig så tør ikke jeg kjøpe Nokia, bare hatt problemer.

Kanskje Samsung har noen triband?

Lenke til kommentar

Har selv en Ericsson T39 og er veldig fornøyd med den. men jeg tror denne er på vei ut. Sony Ericsson T68(i) regner jeg med at er tri-band, for jeg så den i USA i vinter.

Ellers kommer det en ny Sony Ericsson P800 i løpet av høsten , men denne har jeg ikke sett live, men du kan se bilden av den på: http://www.cool.no/artikler/p800juni.htm

Evnt. så har vel Nokia noen, men personlig så tør ikke jeg kjøpe Nokia, bare hatt problemer.

Kanskje Samsung har noen triband?

Lenke til kommentar

Skulle du ha en "billig" triband så blir dette helt feil, men likevel:

Sony Ericsson T68i er en knall-telefon. Kjempegod skjerm, meny og batterikapasitet. Virkelig en telefon som gjør alt. Eneste minuset er at den er dyr. Normalpris ligger vel rundt 5000,- u/abb (j betalte 3700,- m/telenor...)

Men, som sagt, en telefon jeg absolutt anbefaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...