Torjus Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hepp, begynner å bli lei av mp3 samlinga mi nå og vil ha noe nytt, men har ikke peiling på hva som er bra eller ei, så derfor spør jeg her, hva er bra? Min musikk smak, liker egentlig det meste, men dette er det jeg har hørt på i det siste: Røyksopp - siste plata Kaizers - siste plata Coldplay - X And Y Ravi Som dere ser så liker jeg elektronika veldig godt, som ugress og røyksopp... Liker også musikk som audioslave osv... liker ikke metal... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Muse kanskje? jeg liker dem veldig godt ihvertfall;) eller kanskje Staind? edit: skrivefeil Endret 25. august 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vi er ikke så like at det gjør noe, men here goes... Innen elektronika vil jeg anbefale Delirium - Karma. Sånn passe slækk elektronika med vokal og strøkne melodier, det skal noe til for å direkte mislike det. Kaizers er jo ganske særegne, har du vært borti progrock noen gang? King Crimson kanskje? In the Court of the Crimson King er kanskje en god start.. Coldplay, du har sikkert vært borti Keane? Hvis ikke, se til å hør på dem! Ravi kommenterer jeg ikke engang...hehe... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ugress - Resound, Ralph Myerz and the Jack Herren band - A Special Album og Your new best friends. Bloc Party bør også sjekkes ut Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://www.chromakey.com/ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Prøv deg på Kraftwerk og Infected Mushroom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå