Noaidi Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Har noen et bra tips om alternativ til Windows Utforsker? Har prøvd Windows Commander, men likte ikke grensesnittet (altfor Win 3.11 aktig). Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Bare en ting som duger, og det er nettopp Windows Commander Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Min Datamaskin Jeg bruker kun det. Utforsker, æsj. Hadde det vært mulig å fjerne linjene under ALLE mappene i mappetreet, hadde det vært et bra program. (Noen som vet hvordan jeg gjør det btw? WinCommander, tar tid å venne seg til. Nye metoder, ikoner, menyer osv. Lenke til kommentar
Lima Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Du kan jo prøve DirectOpus. Gratis i 60 dager.! http://www.gpsoft.com.au/ Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 13:51, SofaKingLame skrev:Min Datamaskin Jeg bruker kun det. Utforsker, æsj. Hadde det vært mulig å fjerne linjene under ALLE mappene i mappetreet, hadde det vært et bra program. (Noen som vet hvordan jeg gjør det btw?WinCommander, tar tid å venne seg til. Nye metoder, ikoner, menyer osv. Er ikke det bare til å velge tools (verktøy) --> folder options (mappe alternativer), der inne velger du calssic view eller noe sånt, det skal ikke være web view, eller at venstre museknapp er one click for å åpne mapper eller noe sånt. Husker ikke helt hva det het, men det er det som må til i hvert fall. Nederst av alternativene, velg dobbeltklikk der. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 13:51, SofaKingLame skrev:Min Datamaskin Jeg bruker kun det. Utforsker, æsj. Hadde det vært mulig å fjerne linjene under ALLE mappene i mappetreet, hadde det vært et bra program. (Noen som vet hvordan jeg gjør det btw?WinCommander, tar tid å venne seg til. Nye metoder, ikoner, menyer osv. Tools --> folder options --> velg double click nederst der, eller du kan velge underline when mouse over eller noe sånt. Det burde løse ubehagelighetene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå