kanne Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Her er et bilde jeg tok for en stund siden. Ble nokså fornøyd med det, men hva mener andre? Kanksje det rustende gitteret ødela bildet litt. Den har jo samme farge som edderkoppen nesten. Noen som har noen forslag på hva jeg kunne gjort med bildet for å få dette rustende gitteret mer diffust? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Syns det passet fint med rustfargen som er veldig lik edderkoppen. Bildet kunne blitt veldig bra hvis du hadde fått bedre fokus på edderkoppen. ble litt ufokusert/blurry. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 ganske fett bilde.. men ble litt for blurry ja.. litt skurrette.. Lenke til kommentar
kanne Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Enig at det er litt blurry... Her er ett til, det er ikke så blurry, tror jeg da..men synes kanskje ikke at edderkoppen er like godt plassert i dette bildet.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Går vel å beskjære bildet litt, slik at edderkoppen kommer mer i fokus ?... Men ellers et fint bilde. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Får en jævel Flott bilde Men for min del så er jeg ikke helt glad i ederkopper... hehe Endret 26. august 2005 av lars91 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Likte det siste redigerte bilde! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Helt enig i at det redigerte bildet er best. Fokuset blir satt på edderkoppen, som ser kul ut der den er foran gitteret. Syns det så kult ut med et rustent gitter, edderkoppen blir litt urban av det. Ser jeg rett, er edderkoppen oppå en kokong? Er det en mamma edderkopp? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Bra bilde.. Endret 27. august 2005 av trondbue Lenke til kommentar
kanne Skrevet 27. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ble bedre når det ble redigert ja.. Vil tro det er en mamma edderkopp..har ikke så god greie på edderkopper, men for meg ser det ut som en kokong.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå