taleg Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Skal skaffe meg en litt oppdatert sikkerhetspakke, har brukt norton systemworks i et par år, men den er det stadig noe krøll med.. Så jeg tenkte jeg skulle bytte til NOD32 som antivirus Men hvilken firewall er anbefalt å bruke sammen med NOD32 ? eller lønner ikke det seg ? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kan anbefale Outpost Firewall Pro varmt. Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 zonealarm fungerer stålende sammen med nod32. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg bruker også Outpost sammen med NOD32. Fungerer helt knirkefritt. Beskytter godt, og krever lite ressurser. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sygate er også verdt å prøve Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 bruker selv outpost pro med nod32.. siden det har ikke adaware of spybot funnet noen spywares.. og har ikke hatt virus siden jeg startet med det.. anbefales på det VARMESTE! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 *legge til tråden for å huske* Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Free, eller Pro? ..når det gjelder Outpost Firewall!? Store forskjeller? Jeg har lest hva som står på nettsidene, men, jeg ønsker gjerne tilbakemelding ifra dere! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ..også prøver jeg og kjøpe da; Firefox of Explorer gir meg denne koselige meldingen; Error You forgot to enter the cardholders name You forgot to enter the first four digits of your credit card number You forgot to enter the second four digits of your credit card number You forgot to enter the third four digits of your credit card number You forgot to enter the fourth four digits of your credit card number You forgot to enter the expiry month of your card You forgot to enter the expiry year of your card ..jaha!? Vil de ikke ha penger? Ikke tar de PayPal, eller.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sygate er også verdt å prøve Yep! Jeg kjører Sygate ilag med NOD32 og det funker perfekt! Sygate bruker omtrent null ressurser i det hele tatt og blokkerer absolutt alt som du helst ikke vil ha noe med å gjøre Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg prøvde Outpost firewall og jeg likte det ikke, jeg klarer ikke helt og sette fingeren på hva.(Sier ikke at det er dårlig var vel bare GUIen ellerno som ikke falt i smak) Tenkte og prøve Sygate, men fant ut at det ikke har kommet oppdatering på lenge og at Sygate er kjøpt opp av Norton. Fortsatt bra? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er også på leting etter ny Firewall (intill jeg finner noe bra Software for min Linksys router WRT54GS v4.0) brukte Sygate i nesten 6 mnd..men så Ble jeg kvalm da Symantec kjøpte de. De skal liksom gjøre 5mb til 100mb osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå