pessimisten Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 trenger extremt good popup blokker/remover har AdAdware og antivirus og accona og google verktøylinje, men får poups uansett hva er best??? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Og du har slått av windows messenger? Start-kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester Finn messenger i listen og deaktiver den. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Og du har slått av windows messenger? Start-kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester Finn messenger i listen og deaktiver den. er deaktivert (, vis det er msn messenger så må e uinstalere den å ta opp windows messenger) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Trur ikkje at det er popup blokkeren i Google toolbar som er problemet, trur det er spyware som gjer det. Scan maskina med Microsoft antispyware og sjå om det hjelper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er det snakk om pop-ups som kjem når du f.ek.s besøker ei nettside med den reklamen eller kjem dei opp stadig vekk utan grunn? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Er det snakk om pop-ups som kjem når du f.ek.s besøker ei nettside med den reklamen eller kjem dei opp stadig vekk utan grunn? kommer opp stadig vekk, men e har funnet ett prog som heter noads, funker bra har ikke hatt popups siden(fikk det bare for 1-2 timer siden da ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg setter penger på at du har spyware på maskina di. post en hijackthis-log: http://216.180.233.162/~merijn/files/HijackThis.exe Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Trur neppe av det er msn som gjør det. Jeg får iallefall ingen ting. Den viktigste årsaken er at jeg droppet explorer som nettleser. Med den får du temmelig mye drit på maskina di dessverre. Få fjernet dette med ad-aware, spyboot, microsoft, spywareblaster, etc. Og bytt deretter til en annen nettleser, samt sett på brannmurer. Endret 27. august 2005 av pologutt Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Trur neppe av det er msn som gjør det. Jeg får iallefall ingen ting. Den viktigste årsaken er at jeg droppet explorer som nettleser. Med den får du temmelig mye drit på maskina di dessverre.Få fjernet dette med ad-aware, spyboot, microsoft, spywareblaster, etc. Og bytt deretter til en annen nettleser, samt sett på brannmurer. kan begynne å bruke mozilla.................. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du må fjerne driten din først . Og for å finne ut hva det er som sløver ned maskina di må du poste en hijackthislog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå