euroshopper Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg er litt usikker om dette er normalt. [Edit] TEMP CPU temp viser 72 grader (ingen programmer oppe) HDD 45 grader Endret 13. april 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er normalt. Du har heller ikke akkurat en prosessor som utvikler lite varme. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 BTW det kom røyk ut av maskinen og nå er den død, jeg har sendt den inn for service. Dette skjedde for en uke siden. Maskinen er veldig treig til tider lurer på om minne som er flaskehalsen. Kan noen hjelpe meg med å finne riktig ram til maskinen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Røyk? Såpass ja. Det er jo ganske ille når. Si fra hva som var galt når du hører fra service. Kunne vært interessant å vite hva som var årsaken. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 BTW det kom røyk ut av maskinen og nå er den død, jeg har sendt den inn for service. Dette skjedde for en uke siden. Maskinen er veldig treig til tider lurer på om minne som er flaskehalsen. Kan noen hjelpe meg med å finne riktig ram til maskinen? 5094965[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122445&cks=PLS Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Takk! men linken som du la inn var DDR SO-DIMM mens på specs står det PC2700 DDR SDRAM Skal jeg kjøpe SO-DIMM SDRAM eller DDR SO-DIMM [Edit] Startet en egen tråd om det Endret 8. november 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Har fått tilbake pcen med nytt hovedkort siden den forrige ble skadet av varmen men jeg tror den fortsatt har varmeproblemer. Den slår seg av plutselig etter at vifta har stått på full guffe over en periode. Er det en funksjon for å redde hovedkortet eller CPU? [Edit] TEMP CPU temp viser 72 grader (ingen programmer oppe) HDD 45 grader Endret 13. april 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå