wilai Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 finst det noge side der dei lære folk og dance slik? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Side? Nei syns du bør melde deg inn i en danseskole eller no Jeg ville også lære det, så jeg prøvde meg på Hip/hop dansetype. Det lønte seg Mestrer mye nå. Alt fra Moonwalk til vanlig showdance. Eller så kan du bestille dvd'er da, men det er lite effektivt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det viktigste er å trene opp kontrollen over kroppen din, og rytmesans. Har du det, klarer du det meste (hvertfall med lite trening). Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 probleme er at det ikke fins danse skole rundt her bare ballet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Begynn der da. Det du lærer der kan du helt fint bruke videre. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Begynn der da. Det du lærer der kan du helt fint bruke videre. hmm litt flaut siden eg kjenne ingen der og eg er sikker den einaste gutten som går der i den alderen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Skal du bli god å danse, må du trene, alle er ikke stjerner første gang de hopper ut på et dansegulv. Så å være redd for å drite seg ut eller bli flau kan du bare legge fra deg med en gang. Jeg går på dansing, men kjenner riktignok to jenter der, dette er da salsa, så det blir kanskje litt annerledes. Men jeg gikk på cheerleading en stund, med masse jenter, én annen gutt, og masse rare blikk når folk fikk vite det. Drit i hva andre synes Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 probleme er at det ikke fins danse skole rundt her bare ballet Hiv deg med. Tenk på alle de tighte damene i miljøet. Dessuten er det god trening for styrke, smidighet og kroppskontroll. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dessuten er det god trening for styrke, smidighet og kroppskontroll. ...og rytme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå