RBW Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Silverstone LC14M er spesielt beregnet på HTPC-bruk. Kabinettet er blant annet utstyrt med VFD-display og fjernkontroll. Er den sjefsplassen i stuen verdig? Les mer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er litt usikker på hvilken nytte et slik display har for mange brukere. Blir vel i minste laget å lese fra godstolen uansett? Ok design, men jeg er enig i at de termiske egenskapene ikke er helt på topp. 60mm vifter er vel egentlig ikke noe man ønsker å ha i stua, og kjører man de så sakte at de blir lydløse flytter de jo nesten ikke luft. Å kunne starte burken fra fjernkontrollen er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å trikse til med min egen htpc (for øvrig i et Dremelbehandlet Silverstone LC04). Om noen har en oppskrift, bryt tausheten nå... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 skaff deg dame. Fjernkontrollen min lager til og med middag og vasker opp Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Batteriene på min fjernkontroll har virket litt flate etter at hun klemte ut to unger. Kanskje jeg skal skaffe en fjernkontroll til, må vel bli mormoner først da....men så har jeg bare ett bad i huset... Nei, kanskje jeg må kjøpe kabinettet i testen bygge htpc`en i det, så kan jeg evt. bruke ATI-remoten til alt annet enn av/på. Men da må det finnes i sølv. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Har lyst å bygge htpc. Men jeg liker ikke så godt noen av kabinettene jeg har sett hittil. Har funnet et spennende kabinett, men prisen er drøy. Noen som har funnet noen gode tester av dette kabinettet? http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=DIGNX15EBL Edit: fant link til test på komplett.no Skal hardware.no teste dette tro? Endret 25. august 2005 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fjernkontrollen er en tilpasset utgave av iMon Inside. Dårlig mottakerevner må skyldes dårlig tilpasning hos Silverstone, for originalen er svært god. Brukervennligheten er også veldig god, dette gjelder plassering av knapper, fargevalg, funksjonalitet og ikke minst tilpassning mot mediaavspillere. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 skaff deg dame. Fjernkontrollen min lager til og med middag og vasker opp Forsøkte å bestille en slik på internet, men fikk Ottar på nakken. Go figure... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Billigere og penere? http://www.pcabusers.com/reviews/antec/overture2/p1.html Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Billigere og penere?http://www.pcabusers.com/reviews/antec/overture2/p1.html Dersom du har veldig dårlig smak, så ja... Se for øvrig denne tråden om kabinetter. Dign X15E og Heatsync 6000 er nok mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå