PoW Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei. Som topic sier så blir skjermen helt svart etter lasting av windows. PCen står slik, og ingenting skjer. Jeg kjører for øyeblikket i Sikkerhetsmodus, det funker. Eneste bemerkelsesverdige endringen jeg har gjort er at jeg koblet fra den ene skjermen min, og koblet pcen til TV i stedet. Etter at jeg kjørte sikkerhetsmodus, installerte jeg skjermkortdriverne på nytt igjen. Har prøvd å koble fra skjermen min, og koble til TVen igjen. Koble til den andre skjermen osv osv. Har på følelsen av at skjermen er svart fordi jeg endret på instillingene på skjermen før jeg restartet pcen (TVen). Og siden jeg kjører sikkerhetsmodus kan jeg ikke rette på dette. Men det er ikke sikkert at det er dette som gjør at den ikke virker, så ikke vær trangsynt Har vurdert å formatere, men jeg vil helst fikse det. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sett på PC-en og prøv å koble den ene skjermen inn i alle inngangene, etter tur. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hvis du har 2 dvi utganger prøv den andre.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Skal prøve nå.. Har en VGA, en DVI (overgang til VGA) og SVHS til TVen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Skal prøve nå..Har en VGA, en DVI (overgang til VGA) og SVHS til TVen. Prøv alle, en av dem må fungere. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har kommet fram til at Skjermen min får signal på VGA utgangen, men ikke DVI utgangen. Det fant jeg ut ved at skjermen ikke går i standby når den er tilkoblet VGA'en.. Nå har jeg også koblet til TVen, skal prøve igjen.. Skal også prøve å avinstallere skjermkortdriverne, og så restarte.... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Den funker nå.. Måtte bare vente i en time før login screenen kom Endret 25. august 2005 av PoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå