-=nibbler=- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tenkte jeg skulle sette opp en dedikert server i heimen i tillegg til gaming pc'en min. På serveren lurer jeg på å kjøre en webserver og i tillegg muligens sette opp CS:S server også. Pr. nå har jeg en 2Mb linje fra NGT. Det jeg lurer litt på er om det kan bli noe hakking når jeg kjører serveren og spiller i tillegg. Blir trolig ikke mer enn 7-8 spillere om gangen på serveren. Server og gaming pc er da selvsagt to forskjellige pc'er.. Any takers? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Når det gjelder linjen skal det ikke bli noe problem. Dersom du har program som regulerer kb's slik at programmene kan få det de trenger så skal det gå bra :-) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Når du sier 2mb linje, mener du da 2Mbit SDSL, eller 2Mbit ADSL, med betydlig dårligere upload? Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Når du sier 2mb linje, mener du da 2Mbit SDSL, eller 2Mbit ADSL, med betydlig dårligere upload? Er nok 2Mbit ADSL desverre.. Kunne gjerne tenkt meg en SDSL linje etterhvert, men... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da hadde jeg bare droppet det, selv med 7-8 spillere. Men klart, om folk vil spille med 50+ i ping, som da stort sett vil være rimelg ustabil, så må de jo få lov til det. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Antok det var SDSL, sry, men funker dårlig da =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå