Somebum Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) jeg har købt et HP R817 kamera og skal til at købe et sdkort til det. valget ligget på et 1GB kort. Spørgsmålet er om jeg vil få noget ud af at købe et hurtigt kort??? jeg har hørt at der er nogle kameraer der lægger billedet direkte på kortet og at det derfor er godt at købe et hurtigt hukommelseskort. lægger R817 biledet på kortet eller først på kameraet? håber på et godt og kort svar. jeg ved i kan!!! Somebum. ----- men da venter jeg spændt på en beslutning Endret 29. august 2005 av Somebum Lenke til kommentar
esbe Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg har hørt at der er nogle kameraer der lægger billedet direkte på kortet og at det derfor er godt at købe et hurtigt hukommelseskort.lægger R817 biledet på kortet eller først på kameraet? . Hei, jeg sender ballen videre: Informasjonen må jo først innom billedbrikken! Lenke til kommentar
Somebum Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kom så gutter! Det kan da ikke være rigtigt at der ikke er nogen der har et bud Jeg ved i kan! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Alle mindre kompaktkameraer (som dit HP) har en buffer, der oftest er flaskehalsen. Derfor får du ikke det store ud af at købe et hurtigt kort, medmindre det er påkrævet for video i bedste kvalitet (noget jeg ikke er klar over om er tilfældet på HP R817). Men hvis målet med at købe et hurtigt kort er at kunne tage flere billeder hurtigt efter hinanden, så er det penge ud af vinduet. Jeg vil dog anbefale dig at købe et kort fra enten Sandisk eller Lexar, da fejlraten på disse er mindre end på andre kort, selvom de er lidt dyrere. Jeg synes i hvert fald at det er en billig forsikring mod tabte billeder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå