AH Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Betyr det at jeg kan stappe et vilkårlig sim-kort med netcom dekning opp i en slik telefon? Kan meg mao da bruke Talkmore foreks, eller? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Betyr det at jeg kan stappe et vilkårlig sim-kort med netcom dekning opp i en slik telefon? Kan meg mao da bruke Talkmore foreks, eller? hvis den er låst til netcom kan du bare bruke sim-kort fra dem Endret 25. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Betyr det at jeg kan stappe et vilkårlig sim-kort med netcom dekning opp i en slik telefon? Kan meg mao da bruke Talkmore foreks, eller? Stemmer det, bruker Talkmore netcom, kan du bruke deres kort. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Kjøpte en telefon låst til Netcom og kunne greit bruke Chess simkort med Netcom dekning i den! Jeg testet bare ut i butikken om simkortet mitt fungerte før jeg kjøpte den. Endret 25. august 2005 av Xpi Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kjøpte en telefon låst til Netcom og kunne greit bruke Chess simkort med Netcom dekning i den!Jeg testet bare ut i butikken om simkortet mitt fungerte før jeg kjøpte den. mitt chess kort funka ikke i telefonen som var låst til netcom, testa ut når jeg skulle kjøpe mobil........ å, ja bruker netcom sitt nett med chess kortet mitt Lenke til kommentar
jpuma76 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Generell regel er at låste telefoner fungerer utelukkende med den operatør (NetCom, Telenor, Tele2), men jeg har selv opplevd enkelte telefoner / enkelte partier av telefoner som ikke er låst 100%. Rådet er å ta utgangspunkt i at telefonen er låst, og kan du prøve i butikk - gjør det -- om forhandler gir deg anledning til det. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er en grunn til at sperren heter "operatørlåskode" den er altså låst til en _operatør_, ikke en nettleier. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er en grunn til at sperren heter "operatørlåskode" den er altså låst til en _operatør_, ikke en nettleier. var det jeg mente også.......... netcom hadde jo tapt en del penger hvis de skulle sponse mobiler som vi kunne bruke på alle lavpriselskaper som bruker netcoms nett Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er en grunn til at sperren heter "operatørlåskode" den er altså låst til en _operatør_, ikke en nettleier. Sant det. Men denne telefonen var låst til Netcom som operatør. Ikke Netcoms nett. Men som sagt tidligere i denne tråden er det noen partier som funker med andre simkort. Dette er jo bare å prøve i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå