Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tenkte jeg skulle ta teoriprøven imorgen, men vet ikke hvor lenge Vegvesenet er åpent. Snakker da om kontoret i Fyllingsdalen, Bergen. Noen som vet? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nå vet jeg ikke hvordan det er i Bergen, men her i Tromsø så er det helt vanlige åpningtider. Kan tenke meg at det åpner rundt 09:00 og stenger 15:00 - 17:00. Så hvis du møter opp mellom 09:00 og 15:00 en gang så tror jeg du kommer i mål Lykke til! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Takk Møter bare opp jeg, satser på de er åpen i ett-tiden... Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Her i Trondheim kan man ikke ta teoriprøven på fredager, av en eller annen merkelig grunn. Og i morgen er det vel fredag (26. aug) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Bah! Er mentalt innstilt på teoriprøve imorgen. Får ringe til de imorgen tidlig og høre... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du har sikkert fått svar, men de fleste stenger 15.15 (jobber til 15.30, men må ha tid til å stenge osv), og siden man skal ha 1,5 timer på teorien for bil, må man møte opp senest 13.45 (sikkert litt tidligere også).. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 De stenger for teori klokken 2, og av en eller annen merkelig grunn har de ikke teori på fredager. Tror jeg tar den imorgen.... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Mener jeg har hørt at grunnen til at det er stengt på fredager er at da har "de andre" bilklassene (buss/trailer) teoritest. en kamerat av meg sa dette etter han hadde møtt opp på en fredag, og ble avsist. Men når vi først er inne på temaet teoriprøve i Bergen, hva må man ha med seg? penger og that's it? eller? og henvender man seg er skranken, eller er det bare å gå rett opp i andre etg.? (er _LITT_ nervøs ang teorien ) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du må betale i skranken på forhånd, og vise legitimasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Mener jeg har hørt at grunnen til at det er stengt på fredager er at da har "de andre" bilklassene (buss/trailer) teoritest. en kamerat av meg sa dette etter han hadde møtt opp på en fredag, og ble avsist. Men når vi først er inne på temaet teoriprøve i Bergen, hva må man ha med seg? penger og that's it? eller? og henvender man seg er skranken, eller er det bare å gå rett opp i andre etg.? (er _LITT_ nervøs ang teorien ) Hvorvidt de har stengt for teori klasse B på fredager, varierer HELT fra stasjon til stasjon. Det er ikke noe fellespolitikk at på fredager er det stengt for noe. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Tok teorien i går. Bestod med 18 feil Og, hadde min første kjøretime idag. Læreren sa: "Jeg får ikke mye penger ut av deg!", så gikk vi for den minste pakken Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tok teorien i går. Bestod med 18 feil Og, hadde min første kjøretime idag. Læreren sa: "Jeg får ikke mye penger ut av deg!", så gikk vi for den minste pakken Hm, har de pakketilbud..? Når jeg kjørte, så kjørte vi til man var klar til å kjøre opp (eller som i mitt tilfelle, tvinges til å kjøre mer for å fylle opp det obligatoriske kravet for å få kjøre opp ).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå