Gå til innhold

Teoriprøven, hva er åpningstidene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan det er i Bergen, men her i Tromsø så er det helt vanlige åpningtider. Kan tenke meg at det åpner rundt 09:00 og stenger 15:00 - 17:00. Så hvis du møter opp mellom 09:00 og 15:00 en gang så tror jeg du kommer i mål :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Mener jeg har hørt at grunnen til at det er stengt på fredager er at da har "de andre" bilklassene (buss/trailer) teoritest. en kamerat av meg sa dette etter han hadde møtt opp på en fredag, og ble avsist.

Men når vi først er inne på temaet teoriprøve i Bergen, hva må man ha med seg? penger og that's it? eller? og henvender man seg er skranken, eller er det bare å gå rett opp i andre etg.? (er _LITT_ nervøs ang teorien :D)

Lenke til kommentar
Mener jeg har hørt at grunnen til at det er stengt på fredager er at da har "de andre" bilklassene (buss/trailer) teoritest. en kamerat av meg sa dette etter han hadde møtt opp på en fredag, og ble avsist.

Men når vi først er inne på temaet teoriprøve i Bergen, hva må man ha med seg? penger og that's it? eller? og henvender man seg er skranken, eller er det bare å gå rett opp i andre etg.? (er _LITT_ nervøs ang teorien :D)

Hvorvidt de har stengt for teori klasse B på fredager, varierer HELT fra stasjon til stasjon. Det er ikke noe fellespolitikk at på fredager er det stengt for noe.

Lenke til kommentar
Tok teorien i går. Bestod med 18 feil :D

Og, hadde min første kjøretime idag. Læreren sa: "Jeg får ikke mye penger ut av deg!", så gikk vi for den minste pakken :p

Hm, har de pakketilbud..?

Når jeg kjørte, så kjørte vi til man var klar til å kjøre opp (eller som i mitt tilfelle, tvinges til å kjøre mer for å fylle opp det obligatoriske kravet for å få kjøre opp :p ).. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...