HuzZzla Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Som topicen sier så er clutchen på bilen min en smule hard. Så jeg lurer på hva man kan gjøre for å fikse dette... Endret 25. august 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva legger du i "hard"? Tungt å trå inn pedalen, eller at clutchen tar 'hardt'? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 tungt og trå inn pedalen. så går den sakte ut igjen! Og et annet spørsmål. Er det normalt på golfer at tempen overstiger 90 grader etter 10 min kjøring? Den ligger på litt over 100 grader hos meg konstant! Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hei HuzZzla. du kan prøve å smøre opp strømpa på clutchvaiern. eventuelt se om det kansjkje er noe som ligger å trykker på strømpa. når det gjelder temen på bilen kan det være termostaten som kan være dårlig. gammel og slitt. eller det kan være toppakninga. prøv å bytte termostat først. vist det ikke blir bedre så kan du se om det kommer mya "damp fra eksosen eller du kan se på lokket der du fyller olje om den er svart med noen gråe/beige områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå