BareGjest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei .. Mulig dette spørsmålet er blitt postet mange ganger før. Er ikke så godt kjent med ATI driverne hva oppsett angår. Prøver å få tv-ut fra min bærbare, men får bare opp svarthvitt bilde. I Nvidia sine drivere så har man mulighet til å manuelt velge om tv-utgangen er composit eller s-video, men det gjør tydeligvis ATI driverne selv? Får opp samme problem på 6800 kortet mitt - men da er det bare å gå inn i driverne og bytte utgang. Hvordan gjøres dette på ATI driverne? Lenke til kommentar
Sierra10 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har kommet borti samma problemet mange ganger gjennom årene. Hver gang det har skjedd er det kabelen som er problemet. Prøv å bytt ut kabel med den som fulgte med i skjermkortpakken... Lenke til kommentar
frohan2000 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har også opplevd å løse dette ved å justere innstillingene på tv-en til "svhs". Svart hvitt er i alle fall et symptom på at tv'en mottar svhs signaler uten å tolke dem riktig. Men mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå