Zodux Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Dette er hovedkortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117443 Det jeg lurer på er om det der mulig å bruke DDR-2brikker på det? Dette lurer jeg på ettersom dersom jeg skal kjøpe ny ram, så er det mye billigere å kjøpe DDR-2 enn gamle DDR-Dimm. Og dersom jeg bytter hovedkort må jeg også ha ny prosessor ved tanke på Socket 775 eller annen ny form for socket. Nye hovedkort har vel heller ikke AGP siden dette er blitt erstattet av PCIe, noe som er ganske surt ved tanke på at jeg har et helt nytt ATI Radeion X800XL 256mb 8xAGP skjermkort. Så, kan jeg bruke DDR-2 på hovedkortet mitt? Regner med et nei som svar, men det er da lov å spørre? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Det er helt fysisk og teknisk umulig å bruke DDR2 brikker på det hovedkortet. Endret 25. august 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Var det jeg hadde regnet med, men måtte bare spørre for å være sikker. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå