datarock Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Så, musa jeg for tiden er i besittelse av begynner å bli en del slitt etter intens bruk i diverse spilltitler. Funderer derfor på å skaffe meg ny. Razers 1600-musserie blir da straks aktuell. Noen som har testet dem og kan dele erfaringer? Tenker da mest i spillsammenheng. Har selvsagt lest testen her på hw.no, men det var bare en manns erfaringer. Jeg er av den oppfatning at få stykker hardware er mer utsatt for subjektivitet enn musene når man kommer forbi det tekniske. Det virker som om det ikke er så mye å hente i den ene aller andre retningen når det i selve teknikken inne disse små krabatene som de forskjellige produsentene tilbyr, det går vel mer på feel og passform. Kan egentlig et menneske med vanlige, dødelige reflekser kjenne forskjell på 800-1000 dpi og 1600 dpi? Jeg stiller meg tvilende Så spørsmålet blir jo: Får Razer noe ut av å kjøre "vi er teknisk overlegende de andre produktene på markedet"-linja slik som de gjorde med Boomslangen i sin tid? Eide forøvrig en Boomslang for lenge siden, likte den ganske godt men den grusomme formen ødela for mye til at jeg ble altfor glad i den. Traff mye med railgun i Quake 3 though, det skal sies, så hvem vet Endret 25. august 2005 av datarock Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har testa den musa i ca en uke, i spill og vanlig pc bruk. Teknisk sett er den akkurat like bra som Logitech MX518 (som jeg bruker nå). Det eneste jeg ikke likte var formen og plasseringene på knappene. Fikk rett og slett vondt i hånda etter noen timers bruk. Nå har jeg ganske store hender, og det påstås at den passer bedre til de med små.... Solgte denne musa til en kollega etter en ukes tid, og han synes den er bra. Jeg, for min del, vil heller ha MX518. mvh Pantera Lenke til kommentar
jaegarn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 har hatt diamondback i snart 5 måneder, men alt nå begynner jeg å kjenne at mouse1 reagerer for sent. jeg ser på meg selv som en viderekommen dataspiller. jeg har lest mange tråder der mange sier det samme som meg. musen _er_ å anbefale, men det spørs vel om feilprosentenandelen er verdt de 4 indianerne de koster den. forresten, nå har jo Cobberhead kommet, den nye toppmodellen fra Razer. Les en test fra vr-zone.com her. Vet ikke hvordan den er i praksis, forøvrig har jeg ikke lest testen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå