danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I dag fikk jeg brukernavn og passord på skolenså jeg kunne logge på datamaskinene men tilfeldig vis så heter jeg Morten Holsmo. det er vanlig å sette etternavn først men der på skolen tar de de to første bokstavene i etternavnet å plaserer dem først å så tar de to første bokstaver fra fornavnet å plaserer dem sist noen som kan gjette hva brukernavnet ble? lal Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Haha! Kjenner igjen den! Vi har også samme tingen på skolen nå når skolestart har begynt osv og når vi legger inn brukere gjøres dette via csv-fil (Excel) og vi ser ikke engang på navnene. Vi kjører dem bare gjennom et program og tenker ikke mer på det. Men han må da vel få skiftet brukernavn vel? :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kjipt, det er slikt som skjer... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 lurer på hvem som skrev det Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 lurer på hvem som skrev det jeg Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vi har samme system på våres skole, og jeg ble lama Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Morsomt? Ja Gullkorn? Nei Haha! Kjenner igjen den! Vi har også samme tingen på skolen nå når skolestart har begynt osv og når vi legger inn brukere gjøres dette via csv-fil (Excel) og vi ser ikke engang på navnene. Vi kjører dem bare gjennom et program og tenker ikke mer på det. For en innlagt ordbok over uønskede ord hadde vært sååå vanskelig å implementere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg hadde synes det hadde vært kult å fått homo som brukernavn, jeg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) det ser jo sykt ut når jeg sender mail til folk BTW. det er en annen fyr fikk også homo som brukernavn Endret 26. august 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg får isåfall DAER.. litt tøft nesten Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hehe, ikkje spesielt heldige nei.. Kanskje ikkje like morsomt, men ein av lærarene mine fikk forkortelsen LOL Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hehe, ikkje spesielt heldige nei.. Kanskje ikkje like morsomt, men ein av lærarene mine fikk forkortelsen LOL lol Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vi har en lærer på skolen som heter Ragnar Holter så på alle timerplaner og sånn skriver de de to første bokstavene i etternavnet så i fornavnet. Så på timeplanene sto det: Lærer: HORA Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vi har en lærer på skolen som heter Ragnar Holter så på alle timerplaner og sånn skriver de de to første bokstavene i etternavnet så i fornavnet. Så på timeplanene sto det: Lærer: HORA hhe he he jeg skal aldrig bli lærer da kommer jeg til å bli kalt homo Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg hadde synes det hadde vært kult å fått homo som brukernavn, jeg. ser jo det på bildet ditt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg