martin_jansen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Neste runde i STCC kjøres på Vålerbanen. Dit kommer Tommy Rustad og hans Opel Astra. Koenigsegg og Mercedes SLR vil også være på plass. Les mer Lenke til kommentar
ansh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Neste runde i STCC kjøres på Vålerbanen. Dit kommer Tommy Rustad og hans Opel Astra. Koenigsegg og Mercedes SLR vil også være på plass.Les mer hei! har veldig, veldig VELDIG! lyst til å få med meg dette! hvor ligger vålerbanen eksakt? kunne jeg muligens ha fått en adresse? mvh -AnsH Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 våler banen ligger i våler sør-sørøst for hamar Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm - så ingen Koenigsegg der jeg, men MB hadde selvfølgelig en SLR utstilt (men har allerede sett en SLR parkert på Grünerløkka så det var ikke såååå wow-opplevelse...) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm - så ingen Koenigsegg der jeg, men MB hadde selvfølgelig en SLR utstilt (men har allerede sett en SLR parkert på Grünerløkka så det var ikke såååå wow-opplevelse...) Hotellkongen sin? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Aner ikke, men den var så oppsiktsvekkende parkert (så langt ute i gata man kommer uten å hindre trafikken/trikken) at eieren utvilsomt satt på en cafe/restaurant innen synsvidde for å nyte synet av alle som stoppet for å kikke Edit: Måtte jo ta et par detaljbilder av SLR'en; mye folk i fargerike klær rundt den som ga gjenskinn i lakken, så bildene ble faktisk mest stilige i sort/hvitt: Endret 4. september 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg