Grant_Lee Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hei, Gikk en tur gjennom Møllergata i Oslo i går kveld. Så at det var kommet en "ny" PC sjappe vis-a-vis kjellerlokalene til Digital Impuls. De hadde en hel del saker og ting utstilt, men det stod ikke noe navn på butikken. Vet noen her hva denne butikken heter, og evt. om de har noen websider? Mvh. Grant_Lee Endret 25. august 2005 av Grant_Lee Lenke til kommentar
kvase Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei, Gikk en tur gjennom Møllergata i Oslo i går kveld. Så at det var kommet en "ny" PC sjappe vis-a-vis kjellerlokalene til Digital Impuls. De hadde en hel del saker og ting utstilt, men det stod ikke noe navn på butikken. Vet noen her hva denne butikken heter, og evt. om de har noen websider? Mvh. Grant_Lee det er bare Digital Impuls. sine nye lokaler Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Digital impuls levla opp! Men jeg må si at jeg var lite imponert over utnyttelsen av plassen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 var nedm jeg og og så at datakjeden hadde utvidet :o lå kart i butikken og styr kanskje de skulle hatt det på elkjøp og :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå