JokerHaulan Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) >Når jeg spiller for eks. FarCry så kan det hende av plutselig så fryser bilde og det går ikke ann å trykke Ctrl+Alt+Del Hva er feilen? jeg har Sapphire Radeon 9600PRO AGP 256 MB RAM Endret 25. august 2005 av GoLiUss Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 har du sjekka temps på kort og cpu? har du tatt virusscan i det siste? alt dette i orden så bare re instaler spillet.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 skal jeg skjekke tempen rett etter jeg har spilt ,? i Bios? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei, Dette skjedde meg også i sommer, bildet bare frøs i far cry og ingenting fungerte. Måtte restarte PCen og da var det bare trøbbel for da fikk jeg sort skjerm etter at windowslogoen hadde vist seg og jeg måtte rett og slett skifte skjermkort (på garanti) og da var problemet omme. Hvis jeg var deg, ville jeg først prøvd siste patch til Far Cry, oppgradert til siste skjermdriver, flashet BIOS og slikt før jeg evt. tenket på å skifte skjermkort. Prøv dette så bør det være i orden. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 flashet bios? jeg fant ikke noen steder der det stod tempen på skjerkortet , bare CPU og den sto på 44*C, er det mye? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er ikke temp sensor på 9600 serien til ati, det kom først til 9800xt. Hvis mulig ta på kjøleribbene på kortet, du vil fort merke om det er alt for varmt. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 hmmm jeg fant noen innstillinger i bios som jeg lurer på er riktige som: AGP aperture size MB (128) ( det står det men jeg har jo 256MB kort er dette riktig da?) og Primary Grapihic's Adapter (PCI) ( men jeg har jo AGP kort er det riktig da?) Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 APETURE SIZE: er bare hvor mye av system minne som er satt av og kan brukes til skjermkortet hvis behov. PRIMARY GRAPHICS ADAPTER: har med å si hvilken adapter starter først hvis du har flere skjermkort. Til Manx: Har et ati9600xt får opp temp til gpu og ram med asus probe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Til Manx: Har et ati9600xt får opp temp til gpu og ram med asus probe. Har selv hatt et 9800pro kort og der var det ikke noe temp sensor. Og mener ganske sikkert at det ikke kom før med 9800xt kortene. Hvor gammelt er kortet ditt? Men det kan vel kanskje hende at det har blitt lagt til i senere modeller, av eldre kort. Edit: Tror jeg skal gå å legge meg, ikke mye sammenheng og mening i den siste settningen der gitt :!: Endret 25. august 2005 av Manx Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) det kom med xt-kortene 9X00PRO - ingen temp probe 9X00XT - temp prob EDIT: Trådstarter: prøv å skru av fastwrites. Endret 25. august 2005 av Okay Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Manx: Kjøpt januar 2004. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 hmmm over til det jeg spurte om, er det ingen som kan tenke seg hva som kan være galt`? Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sjekka om vifta går da? Og er det mye støv på eller rundt den kan det lønne seg å rense den Er det bare i spill den klikker? Prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 det er bare i ett spill etter jeg har satt i flere vifter den klikker. jeg kan skjekke det , men har jo en dobbelvifte som står rett under skjerkortet da. det skal vell hjelpe? Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dobbelvifte? Høres litt merkelig ut da..... Funker det hvis du hiver ut viftene da? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 hva funker hvis jeg hiver ut viftene? jeg har en sånn rett under skjermkortet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPFC70BL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå