Mogge_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal nå ha meg nytt kabinett..Jeg har vannkjøling med dual radiator, pumpe og vanntank..Så jeg trenger da litt plass..Skal også ha litt harddisk plass.. Jeg vil ha det pent inni kabinettet så det må være mulig å få gjemt unna kabler og slikt... Er også på noen lan så bør jo ikke være en murstein hvis dere skjønner.. Hadde ikke tenkt til å bruke mer enn 1000-1500,- på det...PSU bør ikke være med for skal ha Hiper 580W.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 har ingen erfaringer men etter å ha hørt så mye positivt så må jeg nesten anbefale cm stacker.. er ganske så stort.. og ikke så stygt heller.. men er usikker på vekta da.. ser ganse tungt ut... tt armor ser også ganske kurrant ut... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 har ingen erfaringer men etter å ha hørt så mye positivt så må jeg nesten anbefale cm stacker.. er ganske så stort.. og ikke så stygt heller.. men er usikker på vekta da.. ser ganse tungt ut... tt armor ser også ganske kurrant ut... Gå for CM staker, det er noe av det beste du kan gå tak i etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vel, det blåser budsjettet ditt med 300.- men : Lian Li PC6277B 1795.- Dette er stort, pent og er laget for vannkjøling... Meget enkelt å jobbe med.. Har ett selv... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Tja, jeg er litt i tvil her..Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha midi eller maxi tower.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tja, jeg er litt i tvil her..Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha midi eller maxi tower.. bare pass på at du får plass til det du skal ha... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har jo et raidmax midi tower nå....Radiatoren har jeg på utsiden og pumpe og tank på innsiden... Så lurer på om jeg skal montere tank på utsiden samme radiator...Eller om jeg bare skal kjøpe nytt kabinett? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har jo et raidmax midi tower nå....Radiatoren har jeg på utsiden og pumpe og tank på innsiden... Så lurer på om jeg skal montere tank på utsiden samme radiator...Eller om jeg bare skal kjøpe nytt kabinett? Jeg ville satset på og kjøpt et CM Stacker, den skal ha god plass og smarte løsninger. Og den egner seg til vannkjøling Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Ok..Får se hva jeg gjør...Fikk akkuratt noen utgifter som måtte betales så da må jeg vente med kabinett litt.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ok..Får se hva jeg gjør...Fikk akkuratt noen utgifter som måtte betales så da må jeg vente med kabinett litt.. Jeg tokk en titt på bruktmarkedet, kom frem til noen kabineter som sikket passer til deg. Lian Li PC70USB Fulltower Chieftech BigTower /m 12 cm sidevifte Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Glem alt annet som har blitt sagt..gå for Stacker!! (erfaring) (Klikk her) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Glem alt annet som har blitt sagt..gå for Stacker!! (erfaring)(Klikk her) ja gjør det! stacker så det inne på microplex i oslo og ser veldig fint ut Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Glem alt annet som har blitt sagt..gå for Stacker!! (erfaring)(Klikk her) ja gjør det! stacker så det inne på microplex i oslo og ser veldig fint ut Okei... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Første generasjon Cooler master centurion. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300357&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå