ZoneBlade Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kan noen hjelpe meg å sette sammen en maskin som skal brukes til spill, film osv? Har 13000 å bruke men kan sikkert få lånt tusen til hvis prisen skulle overstige litte grann. Ser helst at den har 17" skjerm og lydkort slik at jeg kan koble på andre høytalere. Trenger ikke diskett stasjon men vil heller ha minnekort leser da jeg har digitalkamera:) Lenke til kommentar
TheMAN75 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva med denne da? Den har både lydkort, kamera og kortleser. Men jeg har ikke prøvd den selv altså. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) - Er ikke så mange laptoper med 17' skjerm i markedet. Når maks pris og er 14k, blir nok utvalget enda mer sparsommelig. Kommer i farten ikke på flere enn den ovenfornevnte ASUS og DELL 9300, som kan konfigureres til under 14 000, med unntak av halvfabrikat typen, som bl.a Multicom sine G900 (med desktop cpu). ASUS'n så forresten flott ut ift pris, tatt i betraktning de ønskene du har skissert. Lykke til ! Endret 25. august 2005 av Filla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå