Alpha Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har kjøpt meg GTA3 og det hakker, jeg har det dobbelte av system kravene, så det skulle ikke være no problem. Men er det sånn at GTA3 ikke støtter kyro chip settet til hercules prophet 4500 skjermkortet (jeg har det nemlig)? Fins det noen som helst patch for sånt? MVH @lpha. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvilke utenomjordiske krefter er det som holder dine visne fingre fra å søke i forumet? Lenke til kommentar
Alpha Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 De samme utenomjordiske kreftene som får deg til å ikke tenke på at det har jeg jo alerede gjort! :smile: Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hindrer de samme utenomjordiske kreftene deg å besøke produsentens hjemmeside for å sjekke om de har en løsning på problemet ? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har du lagt inn de patchene som er nevnt i forumet her? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Som sagt 37 ganger før: Se i readme-filen som følger med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå