jomik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har fått tilbud på følgende bærbare PC fra en forretning. Den er ca 1,5-2 år gammel og leveres med en garanti på 1 år (bortsett fra batteri, tror jeg). Pris 4500 kroner + mva. Jeg lurer på om dette er et godt kjøp eller bør jeg heller gå for en rimelig, ny bærbar. (Bruksområde: kontorapplikasjoner og internettsurfing) ------------------------------------------------------------------- Spesifikasjoner: Prosessor:Pentium Mobile 1.7GHz (400MHz front side bus) Skjerm: 14.1" XGA monitor Minne: 512 Mb DDR minne ( maks 1024mb) Harddisk: 30 Gb Optisk: CD Brenner / DVD spiller ( kombinasjon) Nettverk: Trådbasert 10/100, Trådløst 802.11b Bluetooth, USB 1, Firewire Modem: V90 56K Utganger: PCMCIA ( 1 plass) Operativsystem: Windows XP PRO Vekt: 2.7KG Garanti : 1 år -------------------------------------------------------------------- Vil være takknemlig for raskt svar! Med vennlig hilsen John Mikal Guldager Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) 5600kr er alt for mye.. du finner en ny maskin med ca samme oppsett(litt svakere CPU da) til samme pris Endret 25. august 2005 av taz Lenke til kommentar
jomik Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Takk for tilbakemeldingen! Jeg må ha: windows xp pro 512 mb minne trådløst nettverk enten usb2 eller firewire Har du sett noen rimelige tilbud med dette inkludert? Jeg leter litt selv på nettbutikkene, men havner fort på rundt 8000+ inkl. mva med dette inkl. Jeg får i hvertfall forsøke å prute litt til i på den brukte maskina! Jomik Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hva med denne ? Edit: Hvis skriften er uleslig klikk Her og velg "kampanjeinformasjon". Lykke til. Endret 25. august 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
jomik Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Takk for tipset, skal sjekke om det er mulig å oppgradere fra windows home til pro, og hva prisen er for dette! Jomik Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 i desse prisras tider ville jeg aldri vurdert å kjøpe en brukt maskin til en så høy pris......følg med på uken tilbud ol.......feks bruker coop å selge råbra maskiner rimelig...billigste xp pro får du med studentlisens til rundt 7-8oo kr glem den brukte med utvidet garanti....dont do it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå