tft Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvorfor lages det ikke bilspill i fugleperspektiv som de gode gamle spilla til amiga "back in the day",Supercars, Skid Markz, Nitro, Supersprint...etc Har et kuult på PC'n, DEATH RALLY, men etter det så har jeg ikke sett noe til den type spill...noen som vet om noe? tFt Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kan spille GTA3 i fugle perspektiv Jeg elsket Death Rally!!! Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 "Ignition" kjøpte det på statoil for 79,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Den 2002-08-09 17:43, Okie85 skrev: "Ignition" kjøpte det på statoil for 79,- [/quote ] Ahh.. gode gamle ignition.. Har endel timer (eller var det årsverk?) i splitscreen med det ja :=) Beret Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Ignition... Det var navnet ja!!! Hadde glemt navnet på det spillet. Det var jo dødskult! Laster ned demoen nå. Takk, takk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jepp.. hehe.. husker jeg spilte demoen i flere timer i strekk. Ignition og Offspring (det albumet jeg hørte på da het faktisk Ignition. Der hadde du meg for 4-5 år sida :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ignition rulte villt da :smile: Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Vi hadde egne Ignition LANs =) Konge multiplayer spill! Og deathrally rulte jo vilt og hemningsløst =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå