DurinVIII Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det bare meg eller er kategorien lyd&bilde borte fra forumkategoriene når man bruker gamer-skinnet? Må gå via Off-Topic. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette er beklagelig. Jeg har ikke mulighet til å rette på feilen selv, men skal få noen i drift til å se på saken så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette er beklagelig. Jeg har ikke mulighet til å rette på feilen selv, men skal få noen i drift til å se på saken så raskt som mulig. Og der var det rettet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mens vi holder på å pirke, så kan du kanskje fornandre det frå "Lyd og Bilde" til "Lyd & Bilde". Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 som i bladet liksom? heh Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 som i bladet liksom? heh Kategorien heiter "Lyd & Bilde" med "&", ikkje med "og". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kategorien heiter "Lyd & Bilde" med "&", ikkje med "og". Mens vi pirker, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kategorien heiter "Lyd & Bilde" med "&", ikkje med "og". Mens vi pirker, hva er forskjellen? Det er vel forsåvidt ingen forskjell, men når kategorien heiter "Lyd & Bilde" så burde det stå det same på linken. Dette er bare pirking, men rett skal vere rett. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Takk skal dere ha, har savnet dette lenge jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå