Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, tenkte at jeg kunne lage en tråd om modda chieftec kabineter. Minimum et bilde pr post, legg gjerne med link til worklogg. Skal poste mitt så fort jeg blir ferdig med det, kanskje stjele litt ideer fra denne tråden Så da er det bar og poste i vei alle som har et moda chieftec Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvorfor akkurat Chieftec? =S Fordi du skal modde ditt og trenger idèer? Finnes allerede et "universalt" galleri et sted her i kategorien, mye fint der.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hvorfor akkurat Chieftec? =S Fordi du skal modde ditt og trenger idèer? Finnes allerede et "universalt" galleri et sted her i kategorien, mye fint der.. Ja du tokk meg der ja Men det er sikkert ikke bare jeg som kommer til og ta ider fra denne tråden, men det er bare og poste i vei Edit: Med det universal galeriet er jo på neseten 100 sider eller noe sånt, har blad i gjnom en del sider der Endret 25. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå