troutmaster Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det mulig å skifte ut cd drevet på denne modellen med en dvd-rw? Og om dette er mulig, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Dette drevet er plassert i en docking stasjon. Ingen mulighet til å få en slimdrive til å passe inni ramma til denne? Sorry about the dumping, men er desperat . Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Vel, er ikke desperat lenger. Bare oppgitt. Et dvd drev som passer denne modellen kan bestilles hos Kongsberg Systec. Den koster da den nette sum av kroner 4981 pluss frakt og oppkrav. Fy Fa......! Lenke til kommentar
askare Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ta kontakt med FSC i stedet du, den prisen du har fått er 4 ganger så høy som den gangen jeg kjøpte med E-serie. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Ta kontakt med FSC i stedet du, den prisen du har fått er 4 ganger så høy som den gangen jeg kjøpte med E-serie. Og med FSC, mener du? Hvis det er forkortelse for noe som har med Fujitsu-Siemens å gjøre, så er det gjennom Sysco de selger til privatperson. Eller for å si det på en annen måte; de(Fujitsu-Siemens) selger aldri direkte til sluttmarket/privatpersoner. Så det er Fujitsi-Siemens Norge som har henvist meg til Kongsberg Systec. Men hvis du med FSC mener noe annet, er jeg lutter øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå