chil Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Når jeg er rundt i pc butikker så er det en ting jeg har lagt veldig merke til, altså noen bærbare maskiner har en helt blak overflate(glass flate) jeg liker dette "bildet" godt, å lurte på åssen man kan lese i en maskin betegnelse på åssen type skjerm maskinen har. Har dette glass flate locket noe spesielt navn? takk Endret 24. august 2005 av chil Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Når jeg er rundt i pc butikker så er det en ting jeg har lagt veldig merke til, altså noen bærbare maskiner har en helt blak overflate(glass flate) jeg liker dette "bildet" godt, å lurte på åssen man kan lese i en maskin betegnelse på åssen type skjerm maskinen har. Har dette glass flate locket noe spesielt navn? takk Skjermen du tenker på går under flere navn (forskjellig fra merke til merke) Syntes du bør ta kontakt med evt den levrandøren om din utvalgte pc da det ikke er kun et navn rundt disse skjermene.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Packard Bell bruker betegnelsen Diamond view og HP bruker brightview. Man kan egentlig bare si glossy om alle. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 blanke skjermer er mindre egnet i skarpt sollys, om det spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå