danni Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 skal gjøre mitt beste hvis jeg kommer på noe men viftene skal de være åpne eller skal de eller den ha grill foran men plexi er en kul efekt hvis du bruker den riktig du kunne jo lagd en av\på bryter knapp i plexi bare sjert ut ett lite felt der og lagt en ultra bright led i knappen hadde vært rått... husk det er du som skal gjøre dette kan fort bli litt vanskelig sånne her ting ja, d har jeg merka (en par trekabbiser som har gått i dass) Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har lyst til å sette inn grill, men stealthing av cd rom er på en måte det svakeste på min side, har aldri gjort noe lignende før Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aldrig testa det jeg heller men vet hva en gjør. skal du butte ut det dekselet foran til samme som resten av fronten så er det bare å sjære vekk eller ta å få vekk med skrue eller noe litt forsjellig fra cdrom til cd rom men si hva du vil så kan vi/jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Kanksje skyve cd rommene bak over og lage luke foran?? Hva synes dere? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Sjekk litt innom trådene her og se etter "Stealthing". Eller bare søk etter det ordet her i Case-mod kategorien. Kan dessverre ikke gi deg link nå, men lykke til. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hei, Hva med å lakke cd-rom frontene i krom lakk og de 2 lokkene øverst og kanskje startknappen også, og resten i blå metallic eller svart metallic? Hva synes dere? Endret 31. august 2005 av nokia4life Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hei, Jeg har funnet ut jeg skal beholde....cd-rommene som de er, og lakkere de i krom, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få av det dekslet som sitter rundt der den plata kommer ut for å legge på cd, hvis dere skjønner hva jeg mener.... Kommer snart med bilder.......venter fortsatt på vifta Vendur.no skal sende meg, eller har sendt. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 UPDATE! Hei, Jeg har motatt viften fra vendur.no, og har begynnt med grunning og lakkering av pcen Fortell hva dere synes, (men lakkeringen ser dårlig ut grunnet feil lys, og mobilkamera ) Her er bildene: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 nice det er jo litt fremgang ser jeg litt mongo farger da. men ellers så ser det bra ut gl&hf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå