Gå til innhold

Modding av FujitsuSiemens Scaleo 600 Kabinett!=)

Anbefalte innlegg

skal gjøre mitt beste hvis jeg kommer på noe men viftene skal de være åpne eller skal de eller den ha grill foran men plexi er en kul efekt hvis du bruker den riktig du kunne jo lagd en av\på bryter knapp i plexi bare sjert ut ett lite felt der og lagt en ultra bright led i knappen hadde vært rått... ;)

husk det er du som skal gjøre dette kan fort bli litt vanskelig sånne her ting ja, d har jeg merka (en par trekabbiser som har gått i dass)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aldrig testa det jeg heller men vet hva en gjør. skal du butte ut det dekselet foran til samme som resten av fronten så er det bare å sjære vekk eller ta å få vekk med skrue eller noe litt forsjellig fra cdrom til cd rom men si hva du vil så kan vi/jeg hjelpe deg :p

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har funnet ut jeg skal beholde....cd-rommene som de er, og lakkere de i krom, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få av det dekslet som sitter rundt der den plata kommer ut for å legge på cd, hvis dere skjønner hva jeg mener....

Kommer snart med bilder.......venter fortsatt på vifta Vendur.no skal sende meg, eller har sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...