Gå til innhold

Noen som kan hjelpe en stakkar

Anbefalte innlegg

Prøvde med noen spørsål på AVforum.no og Hifi-klubben men det er dårlig med svar der. Føler meg ganske sikker på at jeg finner en del flere folk her som har greie på ting!

5.1, 6.1, 7.1, hva er lurest å velg... klart er sikkert 6.1 og 7.1 best men hvor man filmer støtter disse lydformatene?

Finnes det 9.1?????

Har noen linker til sider som gir tips å råd angående selve rommet hjemmekinoen skal stå... farge, isolering, mål, utforming, etc.

På forhånd takk alle sammen!!

Natt :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japaneserne testet i våres 22.1 eller var det 22.2 . Helt ekstremt. De har laget et lydsystem som skal være like ekstremt som UDTV. Ultra Definition TeleVision. Altså mange hakk vassere enn HDTV.

Det er så ekstremt at man kunne høre at en person snudde hodet.

Selv har jeg en 7.1 forsterker som jeg kjører 5.1 på.. Når jeg flytter blir det fullt 7.1 sett hvis ikke 7.2 sett :D

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Takker for svar alle sammen.... men i disse svarene dukket nye spørsmål opp.

Det blir nevnt x.2 lydsystem her som vil si to bassutganger.

Hvis det finnes har man da to uavhengige bassutganger som spiller forskjellig?

Tar fremdeles imot tips om sider som går ut på selve rommet hjemmekinoen skal stå.

Skal kjøpe meg forsterker snart, tror jeg går for DENON AVR-2106 Hjemmekinoreceiver.....

:!: :blush::p:cool::thumbup::dribble::tease::)

Håvard

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...