Dragon Hunter Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg irriterer meg over at det er problemer i VANLIG XP, med 32-bit, å kjøre 16-bits spill, slik som King's Quest 7. Noen som vet om en slik emulator som er gratis? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 XP skal da klare det helt fint. Prøvd kompatibilitetmodus? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 XP skal da klare det helt fint. Prøvd kompatibilitetmodus? Ja Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Om du mener en DOS-emulator, prøv DOSBox. Men jeg mener da at KQ7 var for Windows 9x? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Om du mener en DOS-emulator, prøv DOSBox. Men jeg mener da at KQ7 var for Windows 9x? KQ7 var fra 1994, så jeg går ut i fra at det var ment for 16-bit Windows. EIDT: Kan også hende at det ikke virker p.g.a at XP er NT-basert, ikke MS-DOS basert. Endret 26. august 2005 av superseven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå