j0k3r Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei! Noen som veit om det er mulig å bytte nick på en Character..? Isåfall, hvordan..? Jeg skulle egentlig bare teste Shaman, så jeg bare kaldte den noe så dumt som "Leetshaman".. Men så har jeg bynt å spille med den, og er snart lvl 30.. Og har ikke lyst til å byne på nytt pga det nicket heller, men samtidig så plager det meg noe sinnsvak! Noen som kan hjelpe meg her..? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 snakk med GM? Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Få noen til å rapportere nicket og si det støter dem og dems religion, så ordner det seg. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Burde kanskje tenkt på det når du nærma deg level 20, deretter 30? Jaja. Kan få noen til å rapportere navnet, men da får du også warning (kanskje suspension?). Jeg hadde sletta fyrn, så lagd en ny. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Få noen til å rapportere nicket og si det støter dem og dems religion, så ordner det seg. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 lol. er ikke no galt med det nicket da. tviler på at du for bytta d.. det var så vidt jeg fikk bytta midt nick. å det var litt værre.. : Crapcake het jeg Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Min char het Analex før, men en nazi GM nerfa det til "Flaret" typisk gnome gay allly nick det der, fysj.. Whina med en ticket, så fikk jeg velge nytt nick Lenke til kommentar
herpel Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Min char het Analex før, men en nazi GM nerfa det til "Flaret" typisk gnome gay allly nick det der, fysj.. Whina med en ticket, så fikk jeg velge nytt nick Det har seg ikke slik at du spiller på Dragonmaw....? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tviler du kan det hvis ikke navnet ditt er veldig støtende. OT: har en på min server ved navn "LeetGnome" Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Morsomt å være priest og hete mainhealer.. Fikk ikke lov å bytte Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har en skrivefeil i nicket mitt Sendte en ticket og forklarte det, skulle bare ha inn en 'k' midt i nicket. Var ikke noen sjans i verden om jeg skulle få det sa GM duden. Han sa lissom: Cant do that. Anything else you need help with? Var ikke snakk om å diskutere det engang... dårlig serivce ja. Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En av grunnene til at GMs ikke vil hjelpe til med å skifte nick er jo for at spillere som har dårlig rykte ikke skal få kunne gjøre det samme under et annet nick. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 nei, går ikke an å bytte nick Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Min char het Analex før, men en nazi GM nerfa det til "Flaret" typisk gnome gay allly nick det der, fysj.. Whina med en ticket, så fikk jeg velge nytt nick Det har seg ikke slik at du spiller på Dragonmaw....? jo, mage`n heter Hilsmordi nå :> Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En jeg kjenner fikk bytta nicket sitt, men det var bare fordi han hadde ø og æ i navnet og nesten ingen klarte å skrive det Det skader jo selvfølgelig ikke å prøve... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Account Name: SZTALIN Date of Violation: 15/08/2005 11:39:19 Character Name Involved: Sztalin Type of violation: World War 2 dictator reference Consequences for Account: Account suspended for 72 hours Greetings Mr. Marthinsen, We are writing to inform you that we have had to place a warning on your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Please do not reply to this email as you will receive an automated response. If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to: [email protected] Regards, English Game Master Team Blizzard Europe Denne meldingen fikk en shaman guildm8, etter 55days playtime. Sztalin var visst litt fornermende for visse personer, så de bannet ham i 72 timer og fikk han til å skifte nick. Laaaame... Han heter nå shamadin (shaman med invulnarable mail :wub:) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Denne meldingen fikk en shaman guildm8, etter 55days playtime. o_O DA er det noen som har for lite å gjøre asså. Anyhoo, vi kjenner jo alle til historien om Seal Cub Clubber Club. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå