tvika Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Har et rart problem. På den ene pc'en som jeg prøver å få i nettverket mitt, få jeg ikke installert tjeneren "Delig av filer og skrivere i microsoft-nettverk". Hva skyldes dette. Må jo ha denne for å få maskinen med i nettverket? Forslag til løsning? ___ TV Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Siden du tydelig vis har internett-tilgang så kan det være en idè og oppdatere nettverkskortet ditt. Ellers Sjekk om du har hardware konflikt på pc'en, har du en konflikt så er sjangsen små at nettverkskortet ful funke Lenke til kommentar
tvika Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Nettverkskortet er koblet til et kabelmodem via en switch. Ingen problem med å komme på nettet via kabelmodemet. Jeg lurer på om det er UPC som har "dissabla" denne muligheten for å unngå at folk deler internetttilkoblingen uten å oppgradere abbonementet. Kommentarer? ___ TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå