DocJ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hoi. De siste dagene har jeg hatt problemer med å få pc'en til å funke ordtlig. Jeg har hatt problemer med å få starta windows med Catalyst og Nforce driverene installert. I loadingen av windows låser alt seg slik at jeg må restarte. Skjermkortet og alt fungerer med bare catalyst driverene inne ,men når nforce driverene blir lagt inn låser windows seg i loading sekvensen. Akkurat samme resultat med omvendt driver installering! Skjønner da altså ikke hva slags feil som det muligens kan være som skaper en slikkonflikt! Pc'en fungerer altså utmerket med ett annet skjermkort! Ett nvidia skjermkort da altså. Har testa med utallige forskjellige driver for å prøve å låse problemet, uten resultat. Har formatert flere ganger. Nyeste bios og samtlige forskjellige drivere. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Kan det virkelig være skjermkortet som er kaputt? Takker for alle svar specs: x800 pro (Nvidia FX-5600 ) athlon 64 3000+ msi k8n neo2-fx 2x seagate 160gb s-ata hitachi 250gb s-ata2 Endret 9. oktober 2005 av jono.kx Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Må bare slenge på en bump! Håper at noen har noen anelse om hvordan jeg kan løse problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå