Soligard Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 :!: Sikkert et dumt spørsmål, men here goes!! Finnes det noen måte for å åpne den låste multiplyer´n i Amd´s cpuer, f.eks 3500+ Newcastle da denne er "låst" til maks x 11.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har ikke lest om noen som har klart det. Ønsker du denne muligheten kan du jo kjøpe AMD Athlon64 FX-55/57 da. Der kan du det, men disse koster masse penger. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er bare på de gamle CPU'ene som; AMD Athlon T-bird og lignende som det er mulig å åpne Multiplier på. De nye CPU'ene (socket 754 og 939) går det ikke ann å låse opp multiplier på... Lenke til kommentar
Soligard Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Ja, det var det samme jeg også har lest å hørt, Takk for tilbakemeldingene... Måtte jo bare spørre Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vet om en Venice-CPU som først var ulåst, men som plutselig ble åpnet... Men det er så vidt jeg vet et enestående tilfelle, og det finnes ingen kjente triks for å åpne multiplikatoren for K8-prosessorer Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vet om en Venice-CPU som først var ulåst, men som plutselig ble åpnet... Men det er så vidt jeg vet et enestående tilfelle, og det finnes ingen kjente triks for å åpne multiplikatoren for K8-prosessorer Denne du tenker på? Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jepp! Ikke så mye å bli klok på, men verifiseringen er vel forsåvidt i orden... Lenke til kommentar
Soligard Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, var heldig han der ja! "synd" at det ikke er flere tilfeller av slike positive glipper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå