The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mekket en screensaver av den for dem som ønsker. Kan lastes ned her. nice! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 liten korreksjon: du bør endre tittelen til 'The Rubber Woman' fordi Women er flertall... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Haha! Denne var morsom å starte dagen med. *Fac(s)inert* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Never ending fall ja ... Du er klar over at du selv kan dra dama løs om hun sitter fast? Går til og med an å dra henne mellom bobler hun vanligvis ville sittet fast mellom. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mekket en screensaver av den for dem som ønsker. Kan lastes ned her. tusen tusen takk Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 liten korreksjon: du bør endre tittelen til 'The Rubber Woman' fordi Women er flertall... Okay rettet. Er ikke noe ekspert på engelsk. Er posta før i et forum... Nei det må dere slett ikke! Les sticky'en! Ikke informer verden om at du har sett den før Innleggene deres slettes og så lar dere være med det. Geir sier vel alt Jeg sier ikke at jeg har sett den før... jeg sier at den er posta før og at det var ikke noe vits å lage den... Denne tråden er blitt ryddet i en gang før. PGA av folk som sier de har sett den før. Og jeg må si jeg Prøver å ikke legge ut noe som jeg ikke har sett her før. Men ikke alle er perfekt å sitter og leter igjennom alle sidene på HW.no. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg tror Bush vil bli med på leken også. http://www.big-boys.com/articles/georgerag.html Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg tror Bush vil bli med på leken også.http://www.big-boys.com/articles/georgerag.html Konge. Legger linken på første posten om du ikke hare noe i mot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå